2008-12-31

Nyårsafton idag.

Vi ska vara hemma hos oss i Rutan, jag & M och en massa goda vänner, så vi blir kanske en 15 stycken =)
Har varit på bolaget med Mathias och där hittade även jag en jättefin flarra m mousserade som jag kan skåla med för 27 kr/ flaska, det är billigt m alkoholfritt och förhoppningsvis gott oxå =)

Har precis käkat frukost och tänt en massa ljus, det stormar ute, trodde att huset skulle lyfta inatt !
Som mysigt men det blir nog inge raktskjutning om det fortsätter storma såhär mkt.

Hoppas att ni får ett gott avslut på året och en bra början på det nya !

xo xo

Jonna

P.s nu är jag i v 17 och därmed 5:e månaden *woooooow* =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ja, det blir jättekul att träffa lite andra blivande päron! och så vill jag ju träffa dig :) det blir nice! vad kul att ni blir ett så stort gäng, vi ska sitta hemma och bara ta det lungt vi med, jag är så SJUKT trött :) gott nytt år, och grattis till femte månaden! fast jag verkar räkna fel, för nu på lördag är det ju v26, och då tänker man att det är 6:e månaden och två veckor på det. men det är ju först tionde april vi ska ha? jag fattar inte det här med räknandet jag ;)

Postat av: sanna

våran dator med msn har gått sönder coh är inne på rep u typ tre veckor, den här har inget sånt. men jag lovar att fixa så fort den är tillbaka :) ååh, vad kul med bebisrörelser! jag mår relativt bra bortsett från lilla järnet, men jag jobbar på det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback