Juldagen

Nu äntligen är denna hemska, härliga jul över.
Jag tycker det är mysigt med jul, men jag & M är alltid runt på så många olika ställen så det bli ett jäkla stressmoment bara hela julen :( men nu hade vi delad upp besöken på 2 dagar iaf så fick träffa alla söta små syskonbarnen och mina syskon:) Vi fick en massa fina julklappar och skrutten i magen fick oxå ett par sockar av min mamma , trots köpförbudet som jag gett åt våra nära och kära då vi inte vart på ul än och har inte börjat köpa nå saker än själv heller ( förutom ett par Lundmyrsockar ;) ) och har faktiskt vart och tittat på barnvagnar och det lutar mot en Emmaljunga edge duo kombi m sportchassi eller en Brio Happy, vi som bor på "landet" måste ha en rejäl vagn m 4 stora hjul :) och ett svängbart styre.

Har vart hos mamma i 3 dagar och det har varit så skönt, hon skämmer bort en totalt och till min glädje så frågade hon om hon kunde komma och fira jul hos oss nästa år (alla mina syskon firar hemma hos sig med sina barn) och självklart så får hon det, Mathias sa att hon frå gärna komma redan en vecka innan :)  Så vi har väl bokar in det preliminärt iaf, så som det ser ut nu så är vi hemma hos oss nästa jul *skönt*

Idag eller imorn ska vi åka till Lappträsk, Haparanda till våran stuga och vara där resten av veckan tror jag, köra skoter, grilla korv m.m. förutom annadagen då jag jobbar natt på statt i baren och på måndag är det jobb igen :/

Endast 2 v och 1 dag till UL, jippiii :)

v 16 24/12-08


Bäcken på vintern i våran stuga  :)

  

Nu ska jag kolla m älskling när vi ska åka, är så sugen på att åka skoter =)

Kram/J

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

men ååh, jag dör vilken SÖT mage du har :) det är kul när det börjar synas, men jag känner mig som en svettig, flåsig flodhäst hela tiden! haha. eller hur, skönt att julen är överm trots att vi inte åker runt så mycket blir jag fan stressad av den. haha, jag vet, dom är så söta när man börjar tokgrina, helt otrygga. man känner sig ju inte så löjlig efteråt, när man sitter där helt rödgråten och bara "det var lite sorgligt att tommy körbergs katt har dött". ööh ;) imorgon ska jag till bm igen. det blir riktigt spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback