Fredag

Alltså allt går emot mig jst den här senste veckan.
Först hade jag en jävla magsjuka och sen hade jag även känningar av ev urinvägsinfektion men släppte det som men imorse...alltså..jag fick jag så sjukt ont när jag kissade på morgonen, så bestämde mig för att gå till jobbet och ringa till VC sen.. fick tid kl 14,00, åkte dit, de tog prover och ja...INTE EN ENDA BAKTERIE!!! WHAT!?!? ja det är ju superbra, men vad är det då?? ja, det visste i läkarn heller och undrarde om jag verkligen haft sååå ont? JAAA, jag har haft det förr och vet exakt hur det känns. Nu har det som släppt, så om det kommer tebax så blir det SUnderbyn i helgen, det är ju sjukt jobbigt att ha det. Hoppas att allt är bra m bebban bara, har någon nån aning om vad det kan vara? kan det bli så om den ligger mot urinblåsan? Ja, hoppas att det släpper, fortsätter att kurera mig med citrondricka.

Ikväll så har jag, M och Frida vart ut & käka på kina, så gott  *mums* och mer "utemat" blir det på måndag, då vi ska ha en liten re-union med några av mina stall/gamla jobbkompisar ska ut och käksa och träffas såhär före jul *mys*

Har bakat pepparkakor (som inte ville lossna från plåten då jag inte hade ngt smörpapper :/ ) och jul-/smörstjärnor idag + tänt en massa ljus, så det ska va lite xtra mysigt. Imorn blir det sista (I hope) julhandeln och sen bara ta det luuuugnt, gud va jag ska sova ut imorn (och vaknar garanterat svintidigt*suck*)...

Lite bilder v 15 på magen :)

                

Haha , okej jag ser ganska tjock ut, men jag är bara lite rund om magen ;)

//J

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Sandström

åh, vilken söt liten mage, som kommer bli ENORM snart Thihi ; )Saknar dig gumman. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback