anti

ja, jag har varit jävligt anti idag, alltså JÄVLIGT anti,
skippade sista FUB:en oxå, kände att det var inte läge att umgås m folk idag, hade bara lust att lägga mig ner och skrika hur jävla missnöjd jag var med allt..

irritationsmoment idag

-kassa bilförare
-övergångställen (jo, bra annars men inte idag, jag fick stanna vid varenda jävla övergångställe)
- jobbet
-pengar
-min sambo
- alla som glor på en (låt mig va!)
- förbannade halsbränna

ska jag fortsätta..nej jag tror inte det :)

vad hjälpte ? jo..

-ringa m från jobbet och skälla ut han för allt (låter värre än vad det var , tur att han vet när han BARA ska hålla med mig)
-att maten blev suveränt god !! (god mat funkar alltid)
-kyla ner sig
-att m åkte och jobba så jag fick vara en stund för mig själv (tror nog att han tyckte oxå det var rätt skönt :) )

men den här förbannades halsbrännan ger sig inte :(
vad hjälper mot halsbränna och vad "framkallar" det?
jag trodde att juice skulle hjälpa, men det ska man tydligen absolut inte dricka (jag märkte det, fy faaaan),
så snälla, ge mig tips, det här är hopplöst .

imorn kommer jenny & hälsar på mig, åååh, va kul d ska bli :)

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

din amning kommer fungera toppen!! :)

åh, jag känner igen dom där pissdagarna, jag hade ju såna typ halva gravciditeten! skönt att få vara själv coh typ grina eller nåt, när j var hemma ville jag typ påla honom med ett svärd för att jag kände mig så jävla less.



du ska få tabletter av mig mot halsbränna, påminn mig, min hjärna går i slow motion ;)



och JA, jag och j längtar efter att ses, och vill gärn apresentera lilla c för framtida svärisarna ;)

Postat av: Linnea

Vad jobbigt att ha en sån dag.. Hoppas den här dagen blir bättre. :) Tur att det är sånt fint väder iaf!



Prova Gaviscon (tror jag det hette) Det smakar pyton men lägger sig som ett lock över halsbrännan! Funkade för mig.. :)



Har fullt upp med att få iordning här hemma efter fjällresan. Plus att Tim fyllde 1 år igår! Och min sambo fyller idag så till helgen blir det kalas både lördag och söndag. Pust. Hoppas du får en trevlig helg! :)

Postat av: Maria

Haha , jag känner verkligen igen mig i de där med anti allt...usch.

Man blir inte alls på topphumör när man går på övertid. Hoppas den vill titta ut snaaaart.



Och halsbrännan ... är ledsen att behöva meddela att de INTE blir bättre . :(

Postat av: sanna

haha, ja men det var verligen så! jag kunde typ bli rädd för mina egna tankar för att jag kände mig så ond ;) haha.



tror jag måste hoppa fikat idag, vi måste göra massa pisstråkiga saker idag, fixa försäkringar, säga upp facket och massa annar skit! :( däremot tänkte jag om inte du och jag kunde gå på stan på lördag, coh sen dra hem hit och fika eller ngt? :)



Postat av: sanna

åh, jag hatar också facket. hatar alla jävla att göra saker!!! vi ska som sagt fixa lite försäkringar coh flytta över och säga upp vissa vi har, FAAAN vad trist och skitjobbigt det är!



pollenspray finns på mitt jobb, du måste verkligen testa den! den heter nasaleze och du blir inte trött av den!



låter bra att ses på lördag! hör med papi vilken tid och så ses vi efteråt :) jag måste ju shoppa lite, min sista lön u know ;)



förstår att du är anti, man är ju så förbannat less i slutet. nu känns det så himla konstigt att inte vara gravad mer, helt sjukt! :)

Postat av: Linnea

Jo, nog är det skönt att vara hemma alltid. :)



Du har väl inte många veckor kvar att jobba? Har du nedräkning? :) (det hade jag!)



Har just skrivit ett nytt (långt) inlägg med lite bilder från BB för ett år sen.. :)

Postat av: Maria

Akta dig för juice och alla citrusfrukter . Kaffe och fet mat.

När bäbisen trycker mot magsäcken så får man halsbränna för magsyran kommer upp ... usch.

Så juice ska du absolut INTE dricka som du hört :)



Ja de är underbart väder , måste nog tvinga M att fara och handla en mjukglass åt mig hehe.

Postat av: sanna

haha, jag känner mig inte som ngn supermamma, jag känner mig som ett vrak ;) det är så svårt! jag är ju verkligen ett kontrollfreak också, du vet.



vad var det för supererbjudanden på barnens hus? vi ska dit idag coh köpa såna gipsavtryck så vi kan spara hans söta händer och fötter, dom är så små och michelin!! :)

Postat av: Maria

Ja jag tänker INTE gå... känner att fel ord just nu kan få mig att gå i taket. De här var mer frustrerande än jag trodde. Hoppas du slipper gå över tiden... Håller tummar och tår. För kul är de inte.



Jag svettas och är sur och grinig , sover som en apa osv... ja ännu mera än jag gjort förr :)

Mjukglassen är ett måste för mig , de är sååå gott.

Och de där med skrovmål ... de har jag ätit också (alldeles för mkt tror jag haha) .. de är svingott !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback