HOME

åh, äntligen hemma fast luktar som en grillkorv fortfarande, vi har vart ute m skotern hela dagen idag.

vi har varit i stugan (lappträsk) hela påsken, när vi kom på torsdag så visade sig att det inte gick att köra med våran skoter..eller jo men förmodligen så hade vi kört sönder den bara mer kanske så kära gamla ockelbon har räddat hela påskhelgen , fast gasen fastnade ibland så det blev okontrollerad race genom skogen m.m. haha, tur att den inte går sååå fort :) såhär har vår påsk sett ut :)

SKÄRTORSDAG: åkte till happis & hälsade på några vänner, m var i kalix på skotercross, träffades senare på kvällen på puben i l-träsk, agerade chaufför till halva byn (lite halvroligt sådär...)

LÅNGFREDAG: åkte ut m skoter & grillade, bastu & mys på kvällen m m´s kusiner/familj , agerade chaufför även här fast endast åt m som tur var.

LÖRDAG: ut m skotern igen & grilla, hälsade på hos sussu & micke på kvällen & fikade blåbärspaj :)

SÖNDAG: åkte ut m skoter (nähä ;) ) och grillade, bara jag & m, det var extra mysigt, min bror m familj var & hälsade på på e.m. och  på kvällen var vi i henka & marikas stuga och hängde :)

MÅNDAG ( IDAG ): åkte m skoter upp till koberget (grillstuga på ett berg), åkte bob, grillade, solade, UNDERBART!!

det låter inte som att vi har gjort så mkt, men det känns som att det har vart full rulle hela helgen, trots skitvädret *grrr*
hade ju tänkt sola hela påsken och kanske kanske få ens en liten gnutta med färg på kinderna, men det har inte gått så bra, förtutom idag då  men tror inte det gav så mkt.
m har förövrigt tyckt att jag är så snäll, lugn och och på bra humör nu när jag är gravid så han tycker att jag kan fortsätta att vara det typ resten att livet, haha, vilket skämt :) eller det är ju bra att han tycker det, men jag tycker själv att jag är lite ostabil, jaja :)

det har blivit sena kvällar typ varje kväll till  01-02 någonstans men har sovit så sjuukt bra i stugan , jag har inte vaknat en gång på nätterna, men tydligen har jag låtit  som en flodhäst enligt m och han har inte sovit så bra :)
min rygg har väl mått sisådär, men har kurerat den med bastubad varjekväll, så det har ändå gått ganska bra.

sen har jag haft en hel del sd under påsken, kan ha att göra med kanske att vi varit igång så mkt, det gör ju inte ont men det är  lite obehagligt :)  skrutten har levt om som vanligt i magen, lillen,,, vad jag längtar till att se vem som lever i min mage egentligen :)

åh, just det sen höll jag på att glömma, vi har ju varit på vår första FUB förra veckan.
trevliga människor & trevlig bm som höll i det. kan inte påstå att det gav så mkt, men det var helt ok, så lär nog gå dom är gångerna ändå, det var ju bara 3 gånger totalt.
 vi fick se en film om andning och sen fick vi lägga oss på madrasser och träna profylaxandning (höll på att skratta ihjäl mig och hon tyckte säkert att jag var väldigt oseriös, haha :) ) och avslutade med en för lång avslappningskiva, jag kan konc mig ungefär 2 min :)

i veckan ska jag till BM på onsdag och FUB på torsdag, sen har jag inte så mkt andra planer, skönt:)
och sen har jag endast 3 veckor och 4 dagars jobb kvar, jippii :) fast jag kommer förmodligen att sakna det :)

nu ska jag gå & duscha och ge mitt hår en rejäl inpackning :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

åh, är ni hemma nu, vad kul! :) jäklar vilken action ni haft hela påsken, vi har inte gjort ngt, eller, iaf inte jag ;)



ja, jag hoppas också ungen fattar att tiden är ute nu innan han blir ett monster därinne! iih. jag ses gärna, kanske på onsdag och fika eller ta en promenad?

Postat av: sanna

ja, lite fika är ju aldrig fel, det är typ det jag lever på nu, helt plötsligt är det bara gott med dåliga grejer ;)



aha, så det är bra med ryggont, bra, alltid ngt när man ligger och pinas :)

Postat av: Maria

Vet inte om de var du som lämnat kommentar ? De står anonym ? Svårt att veta :)

Eran helt låter ju heltmysig . Själv har vi bara varit hemma ... ingenting gjort . Ja ätit gott och i massor ! :)



Jag får också SD så fort jag gör nå nu , men ingenting som håller i sig . Typiskt.



Ni väntar en liten flicka ? Eller . Vad jag förstått ?

Postat av: Maria

Ja man kanske inte ska ställa in sig sådär jätte mkt på en flicka om de skulle visa sig vara en pojke :) då blir de lite snopet . Hehe.



Ja jag har verkligen INGET tålamod när de kommer till sånt där och sitta och designa.

Däremot förstår ditt illamående. Jag mår ju som sagt illa så fort jag gör nå :S Börjar tära på tålamodet de här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback