sunday

idag vaknade till en doft av nygräddade våfflor *mums*
älsk hade gräddat våfflor till frukost och till & med gjort smeten själv, DET ÄR INTE DÅLIGT :)
han sa att nu när vi får barn så ska han göra det varje söndag, men börjar redan nu, ja, inte mig emot :)
det är så skönt att bli bortskämd ibland.

igår var pappa, hans fru & min brorson och hälsade på hoss oss, det var jättetrevligt.
vi var på stan en sväng, de handlade inlines åt sig själv och m handlade ett par nya skor så han kan gå ut/följa ,med & promma m vagnen sen. jag handlade...absolut ingenting ?! ingeting åt mig själv, men före dom kom var jag & handlade lite mat & så, men har tappat shoppinglusten lite för det är nog bara att vänja sig att ha lite pengar.
det här blir nog bra sanna :)

ja & sen på kvällen var jag till sanna/jonas/charlie & liam och hälsade på,.
blev bjuden på supergod kalkon/ananaspizza + så fikade vi oxå såklart.
han var ju sååå söt lilla charlie :) jag "höll" i han eller han typ låg på mina ben, haha :)
jag tror att dom ska gå sönder när dom är så små.
sanna är verkligen en superduktig mamma, det är som att hon gjort det där halva livet
hoppas att det kommer att gå sådär bra för mig med.
tog såklart kort oxå men har inte hunnit lägga in dom än, så det får bli här ngn dag :)

förövrigt så sover jag SKITDÅLIGT nu, har myror i benen, halsbränna, svettas, händer&fötter&höften domnar typ bort, det läcker från brösten och det är så jävla tugnt att andas...bläää...
men skrutten verkar få fin fint i magen och det är ju det viktigaste, hon lever om som aldrig förr.
jag & m låg och tittade på magen igår, när det kommer ut som en liten pingisboll som sen dras längs hela sidan, ganska coolt det :) vår lilla lilla älskling..

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, nej jag vet, jag kommer ihåg hur det var att domna i halva kroppen, känns inte så bra nej :) precis som du säger blir det ju mycket mysigare när hon är ute och vi kan mysa på allihopa, men du vet, man blir lite sentimental ;)



skönt med softa dagar. j tog med sig charlie ut på promenad så jag sitter här sunkig och oduschad. skönt som fan :)

Postat av: sanna

haha, jag började precis tänka på challans lilla bajskalas igår, fyfan vad roligt ;)

Postat av: Maria

Shit vilken lyx med nygräddade (homemade) våfflor . De ska jag genast säga till M att han också måste börja göra haha.

Med grädde och sylt givetvis :)



Ja , de verkar inte alls som att den lilla vill titta ut. Jag får nog ett maj barn :)

Och jag har inte hunnit vara på någon affär alls i helgen så de bidde ingen stol. Får väl fara i morgon för att fördriva tiden lite.



Ja de skulle vara trevligt att träffa andra mammor /blivande mammor . Känns som att man har en del gemensamt ;)

Postat av: Linnea

Nu är äntligen kalas-helgen över! Det har varit jätteskoj men samtidigt jobbigt.. :)



Svårt att tro kanske, att Tim har varit så liten.. :) Det går så fort när dom blir stora. Passa på och njut av din lilla skrutt när hon kommit ut! Sen har dom inte tid att sitta still.. Haha..



Hör gärna av dig om du vill ta någon mer fika, om du har tid och ork. Annars kanske det blir när du har jobbat klart.. :)



Ska stupa i säng nu.. Ha en trevlig jobbdag imorgon!



ps. Vilken liten sötis Charlie var! Och gulligt namn också.. :D ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback