Regn

Vilket väder! Idag hade man haft en bra anledning att stanna inomhus, men var som sugen  att hitta på någonting. 
Messade Mia om hon och Tilde var sugen på lite häng i stallet och det var dom :)
Så jag & William åkte och plockade upp Mia&Tilde,sen vidare till stallet, där vi även mötte upp Frida.

Trodde att dressyrtävlingarna skulle hållas inomhus när det var sånt skitväder, men nej, dom red utomhus så våran stallvisit blev en snabbis. Hade ingen lust att stå där och bli genomblöt (fast det blev jag ändå).
Så vi åkte istället till Holms, konditoriet på Örnäset och fikade, mkt trevligt :)

Hade William i babybjörnen idag istället för sjalen och det funkade bra det med. Man blir ju sjukt varm när man har sjalen men den är nog bättre nu när det börjar bli kallt på hösten, så kan man stoppa in dom små fossingarna :) På tal om fossingar så skulle William behöva ett par yllesockar nu när det är lite halvkallt. Måste fixa !

Nu ska jag ta och göra toast och dricka en kopp te i höstrusket, mys :)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Ja det var trevligt om än det inte blev riktigt som vi tänkt :) Har ju en tendens att inte bli helt som planerat :P Tyckte dock att det var duktigt av oss att ta oss ut i regnet ...

Postat av: sanna

men åh, vad mys ni har haft det idag med stall coh allt. ååh :) jag var coh spanade in lite hästsaker på ö&b idag! man måste ju reka lite ;)



ja, eller hur, och jag tror att ju mer van man hunnit bli vid ett lättslvt barn som lätt kommer till ro och vaknar sällan, desto värre känns det för en skälv när det ändras. men vi hoppas det är övergående med böknätterna ;)



Postat av: sanna

ja, vi utgör en perfekt match jag och canon ;) dessutom var jag ju tvungen att ha en bra kamera så jag kan bilduppdatera bloggen, försökte jag förklara för j ;)

Postat av: Lovisa winther är mitt namn! :D

hej hej :) fin blogg!

Postat av: Ferhat

Postat av: Ferhat

Fin blogg :)



Vem tycker du är BLOGGKUNGEN? Gå in på min blogg, läs inlägget och kommentera ditt svar :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback