Restless

Åh vad rastlös jag är ! fast vi har inte suttit hemma idag. Har varit på hägnan med Marika, Henka & ISak. Vi prommade runt där, tog en fika och bara myste på (med sjalen såklart haha, kan inte tjata nog om den ;) ).

Kom hem och vad ska jag göra NUDÅ?! Mathias är och kör cross, William sover i soffan, han är inne på sin 3:e timme. Jag har hunnit vara påväg att flytta till Umeå, börja plugga, öppna ett café, börja sy barnkläder m.m. den senaste timmen, SÅ rastlös är jag. vad gör ni idag ? :)

 Detta kan bero på att jag är överutvilad. William sov hela natten, förra natten, så behövde inte amma förräns 06.30 ! Jag däremot vaknade vid 03,04,05 och  undrade varför inte han är hungrig och petade i han såklart ;)

Har beställt en mössa åt han iaf, med texten William i guld . det går ju att slösa pengar på nätet iaf, synd bara att man har så lite penki, vill någon ge mig mer :)

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pia - MejasMamma

Jaa, vi får se hur snabbt det går innan hon börjar gå. Hon får gärna vänta, lääänge!:) Haha.



Fin mössa, var har du beställt den?

Postat av: Mia

Hej... Du verkar ha haft en lika trevlig dag som mig, eller jag tror att jag har haft tråkigare :)



William och Tilde verkar ogilla vagnen lika mycket... Kanske också borde prova en bärsjal... :)

Postat av: Marie

Kan hända att jag tittar förbi en sväng imorrn om vi inte är uppbokade med annat, hade ju varit kul att se lille William. :) Vincent får då stanna hemma isf för den tiden på dygnet sover han. ;)

Postat av: Mia

Ja det känns rikitgt skönt att kunna få lite avlastning... Bara just känslan av att man kan åka bort en sväng själv utan att vara superstressad :)



Ja jag är gärna med på fika :) Tänkte att jag måste börja skriva lite blogg nu så kanske det är lättare att kontakta varandra ;P



Ja vi har längtat efter smakisarna o hade som plan avv tjuvsmaka lite innan 4 månader men vips var hon 4 månader :)

Postat av: Petra

Du verkar frälst av bärsjalen.=) Jag fick en BabyBjörn av en kollega, men har inte hört så mkt bra om den. Vi testade den idag och Herman verkade sitta jättekonstigt i den så jag kanske köper en sjal istället. Vore skönt att kunna bära honom och ha händerna fria.

Postat av: sanna

vad kul att sjalen är så grym! jag gillade den ju som sagt inte så mycket när jag testade men det var förmodligen för att jag var efterbliven redan då och inte kunde knyta den ;) tss.



alltså w är så sööööt i den där suiten förresten, godbit! imorgon vill jag hålla, jag måste snoosa lite på mini :)



jag ringer vid elva, kram!

Postat av: Marie

Ja men det kommer, det kommer. :) Vi har alltid haft rätt stadiga rutiner, men förr gjorde det ju inget om man ruckade lite i dem. Annat är det nu. :D

Postat av: malin

hejsan! ¨å grattis till eran söta kille! vi fick en tjej 30/5 som heter Hilda :) kram malin från bvc-gruppen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback