F I K A

Idag har mathias börjat jobba. Visst var det lite tråkigt, men samtidigt rätt skönt för nu har vi varit 7 veckor tillsammans. Vi är inte van  att vara fastklistrade i varann, fast riktigt så har det inte varit men ja, ni vet (eller inte) :)

Idag har det gått riktigt bra. Tänkte att det skulle bli lite jobbigt, då man inte har ngn som avlastar en på morgonen när man ska duscha m.m. men märkte att man måste ha i åtanke att allt tar lite längre tid då man är själv. Blev lite småstressigt till mammahänget :)

Vi var och fikade hos Emmas kompis Camilla. Riktigt trevligt var det :)



Efter hänget for jag förbi jobbet en sväng och sen hem. Lagade korv i ugnen till middag- det blev jävligt äckligt haha :) jag vill bli huslig och duktig på att laga mat men det finns bara inte i mig :)

Sov en stund på soffan och åkte sen iväg till Soppa på blingo-party. Elin var där med sin lilla prinsessa, hon var såååå söt ! William såg JÄTTEstor ut bredvid henne, och alla som var där tyckte att han var jättelång för sin ålder! MÅste på öppna mott. imorn och mäta han ,för han är lång ! Elin var grymt fräsch och hon födde barn typ förra torsdagen eller onsdagen , imponerad :)

Imorgon är planen luncha med mammorna från FL, ska bli kul att träffa alla och träffa deras småttingar, vissa är ju bara ngn vecka :)
och sen fika med Frida och ev. ¨åka till Jenny i Piteå efter det.

Det är stressigt det här med att vara mammaledig , men tur att man bara gör roliga saker ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

men bajs, det hade jag glömt (FANTASTISKT ALLTSÅ). jag och emma och en som heter frida tänkte ta en prommis till storheden! förlåt, jag måste ju börja ha med mig kalender när jag bokar upp mig :( men nästa gång följer jag med! kul det var idag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback