Det händer grejer

Pust. Då var mjölkstockningen avklarad. Igår sa jag åt Mathias att jag tänker inte amma en dag till för det gjorde så ont och jag var så dålig, men vid 23 igår så började jag leva igen och idag har jag mått helt okej oxå. Lite ömt fortfarande, men har ingen feber någon mer iaf. Har ammat som ett psyk dom här dagarna för att bli av med den !!

Idag satt jag och funderade vad jag ska göra i veckan och inom loppet av en halvtimme var resten av veckan "aktiverad " :) Gud, jag som inte brukar planera mer än 5 min framåt :) Imorn kommer iaf Jenny och hälsar på från Piteå. Vi ska gå på stan och sväng och sen bara hänga. Det ska bli så trevligt !

william ligger och sover. Jag borde oxå gå & lägga mig för är rätt trött, men ska passa på att städa lite nu jag har fått orken tillbaka.
Låg och tittade på han nu när jag la han. han är verkligen världens finaste unge. Jag är så lycklig att han är här och förgyller vår vardag, lilla William. Det är fortfarande så overkligt att han är här och att jag är mamma ! Jag kan verkligen inte få nog av denna älskade unge :)

Mina älsklingar :)


William blev trött av all havsluft och sov faktiskt 2 av 3 nätter ,HELA natten !!


På stranden




Pappas bakgård, golfbanan :)


Vi spelade en runda. Mathias har bollen baki foten hahahaha...Gissa vem som vann?
Inte han iallafall :)


Mina syskon. Värsta semesterfirare..not ;) En liten paus från solen..


Solnedgång


Grillade på stranden en kväll


Ett försök till romantik i vår vardag ;)


Det var våran sommarsemester i år . det har varit en underbar sommar men..

Nu säger jag som Marie, välkommen hösten :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, nä precis, sorry charlie, men du vann inte i lotteriet om den ALLRA BÄSTA MAMMAN :) stackars ;)



japp, imorgon ses vi, jag har abstinens!!! tidigt får det bli ;)



skönt att tuttsen mår bättre, vilket helvete. nu är det ullvärmare året om för dig :)



och vilka SJUKT fina bilder, fick typ en tår i ögat när jag såg den fina på er alla 3!!! jag måste ha en bättre kamera nuuuu, vill fota massor :)

Postat av: Emma Aludden

Men stackars människa! Berätta allt om mjölkstockningen, varför fick du det, hur kändes det etc etc. Jag måste veta allt! :)

Postat av: sanna

haha, roliga namn egentligen. "eh, och så skulle jag vilja ha ett fyrpack börje också.. tack" ;)



Postat av: Anonym

Fina bilder!:)



Jaa, om jag köper en ny så säljer jag nog den vi har.. då är du först på tur!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback