2:a advent

Idag har vi haft en riktigt trevlig söndag !

Sanna,Jonas & Charlie kom vi 12-tiden på besök. Jag & Sanna gick på en kort promenad och sen sov Charlie ute sin lunchnap och vi fikade &surrade i köket. Mycket trevligt ! 

Världens sötaste Charlie !


Vi fikade muffins som jag bakade igår natt(!) Sjukt goda chokladmuffins med hallon&chokladbitar . Dom blev en riktig hit! Receptet hittar ni här :)




Även Jonas hade bakat supergoda kanelbullar som dom hade med sig ! Och hans bak-historia fick mig att skratta så jag vek mig dubbelvikt haha :)

Efter familjen J-P åkte hem gick jag och William och tog en powernap på ööh..1,5 timme ;)
Sen lagade jag middag. Spagetti & köttfärssås. Ingen hit, M fick typ rysningar, fast jag tyckte inte att det var sååå dåligt hahha :D Bättre lycka nästa gång ! Gick över till Ylva och såg Gossip. Vi drack julthé och åt muffins. Myspys!

Sen har jag bara glott på Tv här hemma m Mathias. William somnade efter att ha varit jätteledsen i en timme kanske, fast han var i famnen och sen surrade han nöjt 1,5timme i sin säng. KONSTIGHETER :) Han gjorde det inatt oxå. Var jätteledsen när han vaknade. Han brukar knappt vakna när han äter men han fick värsta gråtattacken ?! Vi fattade ingenting. Enda jag kan tänka mig är mardrömmar. Bar runt han och till slut åt han  och somnade. Det är som att han är hungrig men han blir så frustrerad att han förstår inte att äta. Plutten !

Nåja han är frisk nu från prickar,feber m.m. Skönt ! Och han har börjat äta mat igen, bra ! 
Om pappa Mathias ger då äter han hur mkt som helst. Med mig, nja..Han är pappas pojke för tillfället. Springer efter M i gåstolen vars han än går. Lilla hjärtat <3

Vår älskade älskling



Till sist men inte minst: Tack för alla komplimanger om nya frissan !
Jag är fortfarande nöjd med frissan men det var ingen hit att sova med blött hår haha.
Luggen stod rakt upp och resten av håret var lockigt det kan bli :D

Kram och god natt. Hoppas att vi ses till kommande veckan !

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, på dollarstore, 3 för 20 pix!! lite billigare än ittala och faktiskt jättemysiga :) vad mysigt ni har, det är så kul att hälsa på! jag flyttar in på övervåningen!! :)

Postat av: Linda

Det är säkert mardrömmar, så mycket för småttingarna att bearbeta när de sover.



Har inga planer alls under veckan, så vi är öppna för alla förslag :) Kanske går till växhuset idag..

Postat av: sanna

vad fin overallen är förresten, ser hel go ut!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback