Grattis grattis

Grattis min underbara vän & världens bästa Sanna, på din 25års dag !!!
Hurra hurra hurra! Hoppas att du får en underbar dag :)





--

Igår var vi hos Linda&Emmy och fikade. Mia&Tilde och Theres&Olle var oxå där. BArnen lekte och vi fikade och surrade.
Jättetrevligt ! Sen drog jag & William iväg.  Tanken var att vi skulle på stan, för han skulle sova, men han hade andra planer så vi åkte hem :)

På kvällen for jag iväg på Maxi och handlade kött,pommes,grönsaker och godis till kvällen. Vi åt god middag och myste sen framför idol. Ja, vad ska man säga om finalen. Erik vann, bra fast jag gillade Calle bättre :)
Och håller med Catti att otroligt störande när hans tjej skulle stå och förstöra hans vinnarlåt :/
Nåja, skitsamma :)

Idag ska vi shoppa julklappar (är tanken iaf) och ikväll så ska jag på julmiddag med jobbet.
Det blir lugnt då jag det blir en tidig morgon imorgon och en heldag i stallet.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

tack för ditt grattis gumman ;) blir jätteglad! vet dock inte om jag har det så mysigt, j är och spelar och jag är hemma all alone. fast iofs, kan ju vara rätt skönt det med ibland ;)



vi kan väl ses i veckan?! det vore skitkul! men, aktiviteten får gärna vara billig, lilla slösa har bränt nästan alla kronor. impad du blir va ;) KRAM

Postat av: Linda

Ja du, det var ju en bit härifrån.



Hoppas det går bra på klubbisen.

Jag såg att du skulle rida Farruco.

Det är en trevlig kille, dock o rutinerad, visst har du säkerhetsväst på dig??

Fan, att jag inte kom på det tidigare, så hade du kunnat låna min.

Postat av: Mia

Men.... UPPDATERING om idag så jag får skriva hur duktig du var :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback