Grått

Men FY faan vilket skitväder ! Klockan är inte ens halv två och det är typ mörkt ?! Deprimerande.
Hade man inte haft en solstråle som William, som väcker en hade jag sovit hela dagen. Speciellt idag.
Hade skit svårt att somna igår. Snurrade och det spände i hela huvudet och imorse när jag vaknade hade jag bultande huvudvärk. Aj,aj. Klev upp med hjärtat och lekte en stund. Sen gick vi och la oss igen och sov till ca 11.30, alltså 2 timmar till. Det var skönt och välbehövligt . Tack lilla älsklingen :)

Igår var jag ju som vanligt i stallet. Vi hade hoppning.
Hoppade en trevlig herre, Shadow. Det gick jättebra. han var som en klocka.
Till helgen är det klubbtävling i både hoppning och dressyr. Tjejerna i stallet har nästan övertalat mig att jag ska vara med men vi får se :) Det vore skitkul, men är ju rätt otränad än. Nåja, har hoppträning idag oxå så ska se hur det går på den :)

Idag blir det inte mkt gjort. N'är William vaknar så ska han få mat och sen drar vi till Storheden och handlar lite mat tror jag !

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Regina

Klar vi har övertalat dig helt inte bara nästan;) Mascara eller shadow blir toppen=)

Postat av: Linda

Helt klart tycker jag att du ska vara med.

"Skuggan" är en bra kille att hoppa.

Han vet vad han gör.

jag tycker absolut att du ska vara med.

Se det som en möjlighet till extra träning.

Postat av: Regina

Söndag morgon antar jag att vi bygger=) Brukar då alltid vara så

Postat av: Wifie

Jag ska beställa, men vet inte riktigt vilka jag vill ha MEST. För alla kan jag ju inte klicka hem. ;)



Men ja, blä, vad är det för mörker? Och ingen snö? WTF. Jag blir så deprimerad..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback