helg

Idag är jag faktiskt lite piggare :)
kanske för att det är fredag men vädret är ju ändå inte speciellt inbjudande.
Tänkte nog ta en sväng på stan idag och fixa julklappen till julfesten imorgon.
Vi har julfest med jobbet och ska ta med en julklapp för ca 20-30 kr, tips ?
Det blir nog bara middag för min del för att jag ska vara tiiiidigt i stallet på söndag och bygga bana m.m.
Idag kommer startlistorna ut. Hoppas att Frida hoppar före :)

Igår var vi bara hemma. Bakade moccarutor, prommade till hållplatsen med W och mötte upp Mia & Tilde :)
Vi fikade moccarutor och julmust,och barnen "lekte". William försökte köra på Tilde hela tiden och sen när han körde ifrån så släpades tilde efter gåstolen. dom är lustiga våra barn :) mycket trevligt var det !





på kvällen var jag till soppa på blingo-rea. Mkt fina barn- och vuxenkläder , men beställde bara ett par fina leggings åt mig själv, så blev inte så mkt fattigare :)

Nu ska ge William gröt och äta nå frulle själv oxå :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Hade faktiskt tänkt bjuda in oss till er igår eftersom vi hade bil, men en gammal kompis ville luncha på stan så det blev inte av. Kom förbi oss om ni vill och ät lite lussbullar innan shoppingen :).

Postat av: sanna

jo, iofs, men då är det inga pass och det är så trist att gå i gymmet :( lättare med en timme med instruktör så är man klar sen :)



jag hade gärna fikat idag, men min familj kommer hit och fikar, hinner inte ha något imorgon eftersom jag jobbar till fem :S



kul med tävling på söndag, och vad söta dom är, busarna :)

Postat av: Linda

Vilken mysig bild!!

Vart är det du bor nånstans?? Jag blir lite nyfiken.

Postat av: Mia

Glömde skriva i mitt inlägg att det var riktigt trevligt men det måste ju som vara underförstått ;) Mockarutorna var riktigt goda!

Postat av: Wifie

Ja,. jag fick typ panik! Och skämdes ihjäl för hennes skull. Fan vad skämmig tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback