ett jävla projekt

Varför är jag så förbannat velig? Jag brukar absolut inte vara den som velar, men nu, förmodligen pga alla dessa hormoner så kan jag inte bestämma något alls ?! Jag velar om precis allting och jag brukar skrattta åt folk som är såhär veliga..Typ Frida, Emma, Mia m.fl :) Hahaha, nu är jag själv i träsket.

Imorn ska jag fika m Sanna och har funderat sen igår vad jag ska fika ? Ska jag äta buffé eller ska jag fika nå kaka och isåfall vad för kaka? Kanske en muffins? eller det vore ju gott m kladdkaka..? eller kanske ändå buffé?

Tror ni att jag håller på att bli helt knäpp i hela huvudet *SUCK SUCK SUCK* ocha jag KAN INTE  bara bestämma mig !!

Vilka världsproblem jag har  ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, jag känner igen det där med veligheten! ;) ja, det är svinirriterande, för vad hände idag när jag inte fick sova ut, nä men då var jag väl medvetslös av trötthet coh snoosade för länge ist. suck! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback