Förbannat oxå

Kom in  på Internet igår hemma iaf, men sen när jag sku in  på bloggen och skriva lite + lägga ut bilder så står det bara ERRRRROOOOOORRRR...jävla skit..

Nytt försök ikväll då :)

Har iaf tagit bort min hårförlängning, ska färga håret idag, målat hemma så förhoppningsvis blir jag klar under helgen, ätit en massa godis och andra onyttigheter :) Inte så mkt mer,..
Insett att det är många veckor  kvar till juni...hur länge som helst, men tiden går :)

Nu ska jag sätta igång & jobba =)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

men crap, inget internet är ju ångest! :) fast jag och j sa igår att vi måste försöka sitta liiiiite mindre annars ses vi typ aldrig efter allt jobb, han med sin poker, och jag med bloggarna ;) hur länge kunde du ha förlängningen den här gången? tänkte hur länge det håller när man sätter fast. (jag har fórtfarande inte bestämt om jag ska förlänga eller inte, men håret är ju ett kråkbo så det vore ju kul att göra ngt iaf).



håller med om den där tanken att det är lääänge kvar tills man ska föda, man hinnner ju äta sig fet som en kossa innan dess! jag jag har ju också fallit för godis, igen, hade ju inget sig alls efter onyttiga saker typ första 25 veckorna, men nu :)



ja, 8 veckor kvar imorgon! (om nu inte lillis behagar att stanna kvar på övertid, men det hoppas vi ju inte). (ps. inte före heller ;)

Postat av: sanna

haha, jag håller typ på att dö av skratt när du skriver att du känner dig flint, jag fick värsta bilden av dig conehead!! :) haha. jag vet, man nojar ju sönder, mer och mer ju närmare det kommer har jag märkt (stackars lilla barn som får en sån jobbig mami).



men jag vet, jonas låtsasspelar poker hur mycket somhelst, jag vet inte hur många kvalitetstidstimmar vi tappar på att ha en, men du vet ju, man måste! :)



jag önskar verkligen att jag kunde klippa, du skulle se mitt hår, fyfan! jag måste till frippan snart! (måste bara få lön först). ska man orka köpa såna clipsförlängningar nu när man ska ha småbarn, han kommer ju typ spy ner det hela tiden eller nåt :)



aah, den 17:e, det är ju över en hel vecka :) fan vad tungt! men jag brukar tänka att fan det skiljer ju inte så himla länge på våra barn sen, fatta kul! och så får vi vara mummiefree tillsammans, kulkulkul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback