Grav-soppa

Gud va trevligt det var & fika igår m Sanna, Sara och lille Leo. Vi pratade nog om allt som har med bebisar att göra och allt runt i kring graviditeten :) Var även ner på H&M en sväng , köpte 2 nya t-shirts av den längre modellen åt mig själv och ett par illcerise byxor åt lille, värsta 80-tals discobrallorna ,hahah :)

För övrigt har jag sovit PISSDÅLIGT i natt, vilken tur att jag gick & la mig 21,00 igår då *tss* ;) Var vaken mellan 00-02 inatt, bebben hade full show inne i magen och jag hade myror i heeela kroppen kändes det som, det kliade,var varmt m.m.

Idag tänkte jag svänga förbi BH en sväng, kanske Lindex oxh slösa mina sista pengar, jag håller med Sanna, hur fan ska man klara sig ekonomiskt med FP? Jo, planera mera, men om man suger på det då?

Som tur är, så istället för mig börjar det jobba en supertrevlig tjej nu i början på mars, som har jobbat här förut oxå, och hon har 2 småttingar + att hon har stekoll på allt som gäller FP m.m. så då kan jag fråga henne om jag inte fattar någonting (vilket jag inte gör ! )
Skitbra!!

jag hade ju även tänkt jobba till sista maj, men Pratade med S*2 igår och de tyckte att jag sku gå 1 mån tidigare, det låter VÄLDIGT lockande. Sen har jag ju mina problem m svanskotan + revbenen så vi får se hur länge jag kan jobba.. MM, tror att jag ska sluta i mitten på maj någonstans istället, den kan ju faktiskt komma tidigare oxå bebben , , haha, kan man ju hoppas ;)

Idag är det v 24, foton lite senare, kanske ikväll :)

Tjingeling

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

jag med, jag vill jättegärna se hur ni bor, värsta huuuuuset! :) vi har rätt litet och inte speciellt high fashion alls faktiskt (jag suger ju på sånt), men ni är jättevälkomna ändå ;)



jo, precis, panka som uteliggare men lyckligast i världen hoppas jag! :) det här med pengabiten är ju INTE KUL! du hörde ju vad jag skulle få ut första månaden, jag höll ju på att garva läppen av mig när jag såg det. eller, nej det gjorde jag inte, jag grinade.



vi lär ju ta en shoppingrunda till småbarnen nu när lönen kommer då om du inte jobbar? fan vad kul! :) jag vill ha en bärsjal!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback