Overall på junibebis ???

Hmm, var på Lindex idag en sväng (dåååligt, är sååå pank :) ), började fundera om vår lilla bebbe kommer att behöva ngn overall typ tunn av fleece i juni? Har ju bf 15 juni och midsommar är ju 20  juni, det kan ju vara rätt kallt på kvällen? Vad tycker ni man ska ha? Behöver man ngn ? Sara försökte guida mig, men hon får nog följa med & kika på den där från Lindex kanske?



Känns som att tiden går så jävla fort nu *swiss* så sitter vi här med världens underbaraste bebis, men har köpt typ
hälften eller typ grejer i överflöd :)

Löningshelgen blir det shopping med Sanna & Sara :) och så är vi liiika pank igen , haha.
Ska nog jobba extra 2 helger i mars på Ikea tror jag, känner att det är nog sista gångerna, fast det går ganska bra att jobba där då man rör på sig hela tiden :)

V 24  begins today ;)

    

och magen bara växer och växer .... ;)

Ha d så hörs vi, nu ska jag bada bastu *skööööönt* :)


Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha, eller hur, allting är typ en djungel och jag har iiiiiingen aning om ngt alls (hej jag heter sanna och är lite retarded). jag funderar också svinmycket på det här med overallen. måste fråga sara vad det finns för coola shoppinsidor på nätet för jag sitter och googlar nu och hittar... ingenting :(



och ja, ta med henne, värsta tjejligan, det blir superkul! :) hon var ju hur trevlig somhelst!



jag ringde fk och fick till det så nu ska jag förhoppningsvis få mina korvören i tid. fan alltså jag börjar typ grina för att det kommer bli slut pengar typ innan räkningarna ens kommit ju :(



men hur blir det nu med jobbet då, ska du sluta tidigare? det tycker jag, så vi kan fika och hänga! :) och du, DIN mage är såååååååå fiiiiiiiiin!! helt rund och jättefin, och så har du inte aliennavel som jag ;)

Postat av: Anonym

Ja du kan behöva en fleceoverall till babyn då den kommer, eftersom dom inte klarar hålla värmen på samma sätt som vi så kan det behövas på eftermiddagen/kvällen, så du gör klokt i att införskaffa en som är lagom tjock.

Postat av: Mysan

Vilken fin mage du har fått =)

Postat av: sanna

haha, jag tycker helt synd om sara, jag är ju som en igel med alla mina frågor, men det är ju så kul när ngn vet :)



aah, chef med bara filt, då slipper du fundera över det. jag klurar ju så jag blir grå om vilken overall jag ska ha :)



gå den 18:e tycker jag, tänk, det är bara en vecka tidigare än 25:e och gör inte så stor skillnad ekonomiskt. tänk vad skönt att kunna softa lite :)



Postat av: emma

jonna, jag fick tårar som rann nedför kinderna när jag såg din mage nu. tänk plutten där inne! du är så fin!

Postat av: sanna

haha, vad bra, då fortsätter jag fråga, har en miljon fler frågor i banken ;) men usch vad jobbbigt med dom jävla revbenen och svanskotan, sluta nu tidigare, bestäm dig för det, det kommer vara så skönt att få vara hemma. en obeskrivlig lycka för mig som verkligen tycker det känns tungt att gå till jobbet idag, hade hellre gått coh kikat på stan, gått en sväng med liam, fikat med dig eller sovit :)

Postat av: Pia

Hej och grattis till magen!:) Tänkte på det där med overall. Min dotter som är född i början av november har en sån overall från lindex. Tror inte att du behöver en overall i juni. Visst att det kan vara lite kyligare på kvällen, men då räcker det nog med en munkjacka typ och en lite tjockare filt i vagnen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback