söndag

Idag har jag haft sovmorgon till kl 09,30 *wooohooo* men då har jag varit vaken typ hela natten eller jag vaknar typ 1 gång i timmen,en aning frustrerande *suck* och det är en av anledningarna till att jag går & sover typ 20,00 i vanliga fall så att jag hinner sova några timmar iaf, har en riktigt nattbebis i magen, månne om dygnsrytmen blir såhär sen när jag har ploppat oxå? Men då slipper jag ¨kliva upp till jobbet dagen efter iaf :)

Igår var jag ¨på födelsedagsfest hos Sara, det var trevligt och var faktiskt där till 22,30 ;) Det var Saras första utgång på 15 månader, ska ringa henne lite senare idag och höra hur hon mår idag , hoppas inte alltför bakis :) Träffade Helene & Pontus idag på MCM , dom mådde väl sisådär, men tyckte att dom såg helt fräscha ut :) Knäppte lite bilder under kvällen oxå :)

  

Idag kom ♥Emma ♥ och hälsade på mig, så vi for en sväng på smedjan, , köpte nya (stooora) underkläder + ett par  svarta mammastrumpisar, väldigt välbehövligt :) Hejade på Sanna på jobbet & köpte lite naturgodis, hon var lite missnöjd över att jobba helg, men snart är du ledig på heltid :) Det är så kul och se när hon jobbar, för hon är fan grymt duktig på allt som finns i den där butiken :) och så är hon ju så trevlig oxå :)

Idag blir det kycklingpastasallad till middag *gott* och så ska jag göra ett ryck och måla lite grann oxå. Det känns som att jag målar & målar men det blir aldrig färdigt, men det är för att jag måste måla typ 4 varv . Men resultatet blir ändå bra :) Måste passa på nu medans jag ännu orkar aktivera mig :)

Tjingeling :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

men skoja inte, vet du hur blek och ful jag är! usch! (iofs har jag typ inget pigment så jag blir ju nästan inte brun..). så det var fullt ös igår ;) kul!



måste också shoppa lite mammastrumpisar, och annat lite lätt mammaanpassat, för hur mycket jag än vägrar dessa kläder så kommer jag fan inte i mina vanliga längre :) hoppas jag gör det efteråt bara, får ju ångest!



vad kul att ni kom förbi idag, emma var ju riktigt rolig! fast du har ju bara balla kompisar (med mig inkluderad då ofcourse ;) haha.

Postat av: Anonym

du, då är vi två utan liv, för jag läser bloggar hela dagarna när jag är ledig ;) ja, jag tror fan stenhårt på det här med bröstpump, kan nog vara bra om jag ska ioväg och träna (när det nu ska hända, hehe), eller gå in och jobba eller dyl. eller så kanske för att få en liten sovmorgon ;) (värsta latmorsan ;)



jag tror förresten jag har hittat en overall! lindex, en svart i fleece utan tryck! måste bara kolla med j först, isf köper jag den nog på lördag, hade fått en 30% check på mailen! yay!



jag är också sjukt sockerberoende, det är ju ett h vete (speciellt efteråt när man vill loosa lite kilon), vi får äta massa frukt ist (fast det är ju knappast lika gott!).



jag är så sjukt uttråkad idag! jag vill ha pengar! jag har lovat mig själv att aldrig mer vara såhär broke. fast det gör jag iofs varje månad ;)

Postat av: sanna

ps, du tror inte jag DOG av skratt av ditt lilla missöde med micron!!!!! :) hahaahah!

Postat av: sanna

jo, jag vet, man blir verkligen SVINSUR om man inte får det man är sugen på direkt. igår var hemsk, för vi hade fan inget gott hemma, så jag gick loss på det mesta i det halvtomma skåpet för att lugna mina cravings men det funkade sådär. när jag får lön ska jag fan kuta till affären och ladda med en massa goda frallor, brämhultsjuice, godis!, frukter i massor och så raggmunksmix såklart. funderar även på att köpa ett våffeljärn ;)



det lär ju lite mysigt med frukost på stan, fast jag måste ju alltid äta innan jag går annars mår jag bara illa. men lite mellis om inte annat ;) har du bil på lördag? tänkte om vi skulle orka dra oss till bh eller om vi ska avvakta och bara köra stan? :)



fan, satt och skrev en lista över vad jag BEHÖVER, du vet sånt jag MÅSTE ha, och det var ingen kortis! fyfan alltså, bara där är det över tusen spänn. kollade dessutom igenom våra bebiskläder igår coh jag ljög, fan jag hade ju bara 5 bodys i 50-56. det räcker väl inte?!

Postat av: Anonym

ah, vad kul, heldagsshopping, yaaaaaaay! ;) ska vi börja i stan vid tio då? du vet, man måste ju lite tidvaluta här så man hinner bränna så mkt som möjligt! :)



var och kollade på dom svarta jeanstajtsen idag, tom testade dom. fyfan vad ful jävla kropp jag har, allting sitter ju som en pumpa. fanns dock massor av kläder jag hafe velat ha, men jag är alldeles för snål för att köpa en tröja för 400 trots att jag verkligen vill ha, och skulle behöva en ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback