teletubbies-what?

Åh, va mätt jag är, åt verkligen en stadig frukost,som jag nuförtiden gör VARJE morgon =)
De senaste 15 åren har jag typ aldrig ätit frukost, men skulle jag inte klara mig utan .

Helgen är snart slut, en stackars söndag kvar av denna vecka. Är det bara jag som tycker att veckorna går fort?
Känns som att det är helg mest hela tiden... och måndag, =)
 
Skrev precis ett inlägg, som försvann någonstans *suck* Så såhär blir det idag..

I helgen har jag skottat snö *10000, städat typ halva huset, varit barnvakt åt Isak då H åkt in för blindtarmen och inte hunnit så mkt mer. Är hemma nu en sväng och tvättar typ en maskin, ska tillbaka & vakta Isak snart igen, käka middag m Isak & Marika och sen kanske basta om vi hinner. Har konstaterat att om man är barn kan man aldrig få nog av dessa 4 små Teletubbies, har sett det ett X antal gånger i helgen och ja, jag tycker nog mer om Lotta och Nalle Puh, ni vet såna vanliga barnprogram ;) fast dom här 4 tjocka tubbisarna lär nog barnen någonting. får vi hoppas :)

Mathias kommer nog hem imorn *thank god* är less på att skotta all denna jävla snö + att vara själv, så det ska bli riktigt skönt nu när han kommer min älskling :)

Bebben har varit vaken en hel del i helgen och har nog kommit på några bra namn oxå =) men som vanligt så är inte jag & M överens,haha :)

Hejs svejs

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

vad mysigt att vara barnvakt, fast läskigt också, jag skulle inte veta hur man gjorde :) haha. stackars våran son, han kommer inte få det lätt med en sådan torr mami :)



ja, men skoja inte, det snöar ju igen hela stan ju! vi ser knappt ut genom fönstret! ändå helt myspys med hus, jag vill också ha MASSOR av plats! satt och kollade på en fet 4:a på hemnet igår och ville flytta nu! fast då var det ju det där med den höggravida magen, och pengarna som ställde till det förstås :)



vad sa vi om imorgon nu då? efter du slutat? jag är ju ledig, ska bara till bm på morgonen, så jag kan komma ner till stan kring tjugo i fem eller ngt sånt? var ska vi ses?

Postat av: sanna

bra det där med bra matvanor ändå, jag åt typ aldrig förut. konstigt att man alltid var så schleten då :) hehe. mysungen, vad söt! (fast tur att du slapp bajsblöjorna, man är inte så thrilled av det ännu!).



kan tänka mig att snökaoset drar igång hormonerna, jag skulle bli svinarg och svära som en galning jag! (kort stubin ja). fan vad kul, vi ses senare! :)

Postat av: sanna

alltså, jag har typ träningsvärk i ansiktet efter allt skratt och prat, fan vad kul det var! :) det måste vi göra om snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback