stressad ?

Pust stånk stön vilken dag. Har haft full rulle på jobbet. Min jobbtelefon dog mitt på dagen som fick hoppa runt på alla andras platser för att kunna ringa mina kunder, hoppas verkligen att den fungerar imorn så att jag får sitta på min egen plats med mina egna grejer, för har en DUBBEL ringning imorn, då E är ledig.

Efetr jobbet for jag på stan en sväng, på jakt efter en present åt Sara, hittade nada åt henne , men 2 lampor + lite nyttogodis åt mig själv, M tycker jag är så onyttig med mina dagliga chokladkako på jobbet, men jag blir galen om jag inte har det, så provar nu m ett nyttigare alternativ :)

Var förbi Sanna på Life, vi surrade säkert en timme om allt & inget, helt otroligt vad mkt man har att prata om :)  det ska bli skitroligt att vara mammalediga tillsammans :) Hon hade varit på FUB och fått byta blöja på en kopia i vikt,längd,strl på en riktigt nyfödd & var förskräckt över strl på huvudet, men vem är inte det ? Jag är LIVRÄDD för att spricka, aj,aj,aj.. Fast dom känner att man märker inte det, nä, kanske inte då, men sen då ? Hur länge tar det egentligen att bli "återställd" ?

Middagen idag bestod av chicken nuggets-meny från MAX m green & garlic dip *nam* gott som tusan :) och nu ska jag lägga mig framför tv:n en stund eller kanske i sängen & hoppas på sömn eftersom igår natt vart det sömn mellan 20-01 men sen alltså, myror i HELA kroppen och ja har i princip varit vaken sen dess, så är som en jävla zombie nu alltså..

 ska bara känna lugnet, har känt mig så stressad/hispig de senaste dagarna och M säger det oxå, så ska förska varva neeeeeer, men det är då bebben vaknar i magen :) Lill-vild-skrutten :)

Emma kanske kommer hit i helgen, hoppas hoppas, saknar henne så !!




Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, skönt att det finns några ex av oss SVINIGT slösiga mammis :) det kommer vara en svinbra kombo med lite penki och det fetaste shoppingbehovet i världen. jag känner mig som en kärring, men jag älskar ju tex att handla mat, det är ju bland det roligaste som finns! :) jag kan strosa hur länge somhelst, och reta gallfeber på dom som är med ;)



haha, eller hur, man är ju inget speciellt kul sällskap när man somnar före alla spädbarn tom :) jag är också svintrött, men jag måste ju sminka av mig, tvätta håret coh fixa med kläder coh sånt inför morgondagen innan jag ens kan sätta mig ner och ta det lungt. jag säger ju det, om vi skulle smippat sminket (och sett förjävliga ut!) skulle vi sparat MASSOR med tid ;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback