Heffaklump

Oj, vilken trevlig brud-date vi hade igår jag,Minna,zof & Mia här hos Minna och vilken chock dom fick! Av hur stor jag blivit, Zof var ändå roligast,hon fick som en riktigt chock :) haha, tjejerna tycker att jag blivit en aaaning rundare. det tyckte mamma oxå, eller hennes reaktion var "guuud,vilken fiin & rund mage, du ser så hälsosam ut, men du brås på mamma och kommer att bli enorm, men oroa dig inte, alla vi tjejer har tappat allt lika fort :) " Det låter väl bra ?

Har sovit bredvid Kim & Minna inatt , så mysigt & ha en liten i sängen =) Vaknade av ett mess M skickat , och tänkte att kl var 09,00, nej nej, jag kollade fel inser jag nu en timme senare *oops* så vi har klivit upp vid 8, haha. Kim hade nog sovit vidare om jag inte börjat prata med han =)

Vi ska iaf göra oss iordning & börja dra oss mot stan sen och shoppa lite, eller Minna ska shoppa, jag har inte så mkt pengar tillövers..Platta håret & spackla på lite, sen åker vi..

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

kan tänka mig att alla vill träffa dig när du är därborta :) ja, ska vi ta fikat i veckan ist, för idag tänkte vi gå ut på isen med hunden och bara chilla med middag i tid och film :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback