Monday

*pust* dåvar denna dag avklarad.

Har precis kommit hem från stallet, det gick bra att rida, men börjar känna mig lite mer osmidig nu när magen växer.
Hade en låsning idag i bäckenet/höften, ja någonstans där ner men den släppte när jag red , så det var bra =) Har även haft ganska ont i ryggen och det kändes som att det hjälpte att rida,för man använder ju en hel del ryggmusklerna. Jag tror att ryggonten beror mkt på att jag sitter hela dagarna på jobbet, men vi har sitt-&ståbänk så har faktiskt börjat stå mer nu, för får annars så jävla ont, men man är ju så lat att man sitter bara (eller iaf jag =) ) men nu MÅSTE jag skärpa mig, för det bara hugger i ryggen annars.

Har precis ätit en cheesemeny, brukar inte orka laga mat såhär efter stallet och har även slagit på bastun, så ska in & värma mig lite. Sen blir det tv resten av kvällen, lugnt & skönt. Är ensam hemma den här veckan oxå och förmodligen nästa vecka oxå, lite tråkigt i längden men jag har ju lille skrutten i magen iaf som lever om så helt ensam är jag inte =)

Hoppas ni har en mysig kväll för det ska jag ha =)

KRAM <3

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

ja, visst är han go :) nu står han och bakar kolakakor, mmmmm! vad är han iväg och jobbar med när du är själv så länge? :/ kan iofs vara rätt skönt, ibland sådär :) japp, då säger vi prel om två veckor då, fan vad kul att surra lite!!



jag tycker du har en jättego mage ju! man känner sig ju stundvis som en flodhäst, och dom där pissiga rygglåsningarna känner jag igen, fyfan!

Postat av: Emma

Ja tiden går så fort så man hinner knappt med själv faktiskt :P Smörgåstårta är gott, speciellt hemmagjord :D

Postat av: Emma

Tack så mycket ! Den 15 april är det sagt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback