rabbel babbel

Igår: sov jag bort halva dagen, klev upp vid 12 (?) =),  Mathias åkte till stugan, ska jobba i Ö-torneå heeela veckan så jag är ensam heeela veckan (lite skönt, men samtifigt jävligt tråkigt när man ska sova ), Frida, Pontus & Helene kom förbi & fikade, spelade 2 vändor m Alias, åt hur mkt bulla som helst och var så inne i spelet så jag vart helt svettig, stressmoment =) Hade hyrt en film som jag såg själv sen på kvällen och bara tog det lugnt *välbehövligt* , åt Yoggi med smak av Vit Persika/Vitt te (suuuupergott) och rostade mackor..

Idag: Vaknade på morgonen svinigt trött, kan inte sova pga min jäkla nästäppa (vägrar nässpray USCH!), stressade ihjäl mig på morgon, skulle komma ihåg typ 100 saker, glömde filmen såklart *suck* det får bli imorgon..slet arslet av mig på jobbet + att jag jobbade över 1,5tim men helt frivilligt, samlar komp :), vågade inte fa & rida för hade som liiiite ont i magen, säkert vanligt pga avtt livmodern växer så mkt nu, men för att vara på säkra sidan =) är så nojjig för allt..  handlade järnbrus och lite gott på storheden,har ätit middag, + nästan 1 påse m ostbågar och druckit massa läsk, känner mig svullen som en flodhäst och ändå slutar jag inte att äta *suck* hahaha...ska se lite tv nu och ligga i soffan och svälla =)

Så kul har jag varit i 2 dagar, åh idag är det ingen bra dag, näe.. Förutom då att nu är jag i v 18, det går framåt =)
Ska sova som tusan inatt & imorn =)

Puss & kram

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

haha, vad söt du är "jag är svullen som en flodhäst". jag VET hur det känns, både med den SJUKA tröttheten och flodhästandet kan jag säga ;) aha, så du var lot's of love när du kom ut! man hoppas ju att ungen blir proportionerlig till bäckenet annars kommer det ju bli som en stor propp och gå åt helvete (ångest för att spricka jag med, som fan!).



men perfa eller vad, förstå hur mycket penki ni sparar på att köpa den, hur bra somhelst ju! :) jag vet, det är så drygt att badrummet drar ut så på tiden, jag vill ju börja boa nu och så är det kaos. jag vill ju ha allting färdigt i månader innan han kommer så jag kan gå omkring och bara dammtorka och fluffa lite i täcket typ ;)



jo jag kan ha vanliga jeans, men det där är dom enda vanliga som går att stänga :) dom är helt psykl i storlek och verkar aldrig sluta töja på sig, vilket är bra just nu iofs :) usch vad surt med jobb imorgon, jag som vart ledig flera dagar nu är ju så nöjd med det, man är ju så sliten. och JA, järnbrusen smakar verkligen skit! men jag tror dom ändå borde funka, snart, jag är typ deppig av järnbristen, eller hormonerna, vad vet jag, men man blir sådär sjukt orkeslös och det är ju inte så kul.



åååh, du måste lägga ut bilder från ul, lova det! :) spännande, jag längtar ju också en massa! :)

Postat av: sanna

men tror du inte jag glömde att svara på något iaf då :) immmuniseringen, jag vet faktiskt inte vad det är, något blodprov där dom testar om det finns några antikroppar mot bebisen, eller ngt sådant. jag HATAR nålar! och jäklar vad du hade koll på semestrar och sånt, svinbra för jag hade ingen aning. då funkar det ju enligt min plan, perfa :) dom där fem veckorna kanske man kan dryga ut med typ vid jul eller så? vi får se, jag tycker det här med föräldrapenningen verkar vara svinjobbigt om jag ska vara ärlig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback