Ultraljud <3

Jag, vi var ju igår på vårat första ul, det var helt fantastiskt och ALLT var precis som det skulle.
Våran lilla älskling var en vilde som låg och sprattlade som en tok hela tiden :) Så himla fin, allting var så gulligt, varenda yttepytteliten del på kroppen !!

Jag trodde att jag skulle gråta floder, men faktiskt inte. Var så nervös & spänd, vågade knappt andas, tänkte att om jag andas som vanligt kanske hon inte ser allt =) Så jag låg på helspänn och ville inte missa en enda sekund, det var det absolut största grejen jag gjort i mitt liv hittils, helt underbart och det tyckte Mathias oxå !

Och stort tack till den underbara barnmorskan oxå !

Självklart fick vi köpa med oss 3 bilder!

Första bilden: Ler redan i magen =) (eller skriker =) )...



...ligger på sida m ansiktet mot


..och så på mage =)


Våran lilla älskling =)

Och beräknade datumet blev den 15 juni, så den förflyttades fram 1 dag, så det var ganska exakt beräknat från början =)
Så jag är nu v 17+3 alltså v 18 =)

Och vad var bebben för kön?!?!?! Vi ser ju när den kommer ut, men som det ser ut så är det en <3 TJEJ <3

Så alla 99 % som gissade, hade eventuellt rätt =)

Nu är det frukostdax och ett underbart väder ute så det blir nog kanske en sväng m skotern och grilla nå gott =)

Kram!!!

Jonna " Världens lyckligaste =) "



Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

åååh, vad mysigt, visst är det häftigt med ul! :) vad skönt att allting ser bra ut, det är ju det man väntat på att få höra hela graviditeten! hihi. men jag tror inte dom gissar fel nu, du kommer få en flicka, helt 100! men ja, man shoppar ju fan ihjäl sig, det är helt sjukt! :) och håller med om det där med löshåret, det är så jobbigt när det är varmt, och jobbigt som fan att hålla på och platta och tvätta. men snyggt är det! vilka bra bilder ni fick förresten, vi ser bara bakhuvudet och ryggen på våra, han är blyg :) och vilken go mage du har fått! jättefin! (och du kan ju också ha vanliga brallor ju ;)

Postat av: Susanna

Vad underbart att höra att allt var bra!! Visst är de ju ett av livets under att få se dessa små i magen genom en tv skärm! :-D Hörs snart!

Postat av: Marie

Grattis till tjejen! Vad kul! :D

Postat av: sanna

haha, precis :) dom kommer bli som ler och långhalm när dom ploppar ut ;) aha, erkänn svinbra med ett par större brallor i garderoben, jag har ju också lite problems med att tex sitta eller böja mig ner coh stånkar som en gris varje gång det blir nödvändigt :) haha! ja, jag ville också ha lite pics på ansiktet! helt kul! vi måste absolut fika, men när? jag är alltid ledig på måndagar och så varannan helg. vad fungerar för dig? jag ser verkligen fram emot det jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback