Shopaholic

Ja, som rubriken lyder, jag tor att jag är liiite shopaholic, men det är ju för HÄRLIGT =)
Speciellt nu när kan köpa små söta bebissaker åt våran egen lille älskling , hon lär ju ha större garderob än mig när hon föds :) Var på Polarn o pyret idag och shoppade för mina absolut sista pengar ett par skit söta brallor, och sku på lindex sen, dom hade ju halva priset på rea-priset, men hade glömt Lindexkortet hemma, så det får bli imorgon, tur att min älsk är generös när jag är pank =) annars hade jag inte haft råd att shoppa såhär 2 dagar före löning (skit kass lön by the way *suck)

Den kommande helgen ska jag iväg till Happis och jobba extra på Ikea så förhoppningsvis blir det BETYDLIGT bättre lön nästa månad =)

Har vikt in bebbekläderna i en låda så att dom inte bara ligger i en påse, såhär ser det ut (jag gillar färger ;) )

 

...och såhär ser jag eller min mage ut, den växer hur mkt som helst nu, börjar ju undra om det ligger 2 bebbar där inne ;)
Innan jag vart gravid vägde jag ca. 46,5-47 kg..nu? jo, hela 54,7 kg och allt sitter på brösten,magen, låren & rumpan (som jag ska motionera bort sen :) )

v 20


Kram mina vänner //

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maja

Shit vad stor din mage är nu!! :-O

Blir spännande att se hur du ser ut sen när jag kommer upp?? Och vad fina kläder du köpt, härligt med färger! :) Saknar dig gums,kram.

Postat av: sanna

men åååh vilken gomage! :) nu börjar den ju knaka iväg ordentligt, visst är det kul när det börjar synas! :) alltså snacka om lilla kapet ni gjorde med vagnen alltså, fyfan :) jag är lite sugen på den där svarta, men j vill ha färg (egentligen jag också), men det skulle ju inte sitta fel med ett litet kap känner jag :)



vilka fina kläder du köpt, den längst uppe i vänster hörn med djuren på vill jag också ha! var är den ifrån? hörde också att dom hade halva reapriset på lindex, MÅSTE kolla imorgon :)



aha, jag kan säga såhär, hade hellre stått hela tiden än suttit, det känns som att folk kollar på en och typ "ditt fetto, varför sitter du bara där", haha. nej, men det är verkligen skit at ha ont, var det än sitter, håller med dig! hoppas du kan fortsätta ridningen, när du tycker det är kul känns det ju extra trist att lägga det på hyllan även för ett litet tag!



vilket datum är det du jobbar på ikea då? 31? då ska vi dit? :):)

Postat av: Anonym

ja, men lätt! om du jobbar måste jag få ditt nummer så kan jag messa dig! (så vi kan ses därinne!) :) jo, det där med träning är ju bra under graviditeten, speciellt om man tycker det är kul. jag får ju sån ångest av vatten jag, tycker det är lite obehagligt, men fan vad svalt och skönt ändå :) (svettas JÄMT!).

Postat av: therese

Du börjar bli lite rund ;)

Jag vill också föda barn ! Hur fusk som helst juuue !

Postat av: sanna

tackar :) mitt är 0702520475.

ja, jag kan tänka mig att jag måste ladda med några pyjamaser, kanske ngn tshirt, och så måste vi hitta en söt overall, det är ju inte det lättaste! måste köpa lite mer färg också, blev så sugen på det när jag såg era, jag tänker alltid färg men handlar svart. haha :)



jo, det där med bad tror jag är grymt bra. börjar faktiskt mer och mer fundera över det här med vattengympa. men jag vet inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback