Vad är det för dag?

Åh, ännu en snorig natt.
Jag vaknar av att jag är helt igentäppt i näsan (gravidnästäppa eller bara förkyld?), har iofs varit det i 4 månader nu *suck* , så vaknar alltså av att det kliar i näsan och nyser KOPIÖST många gånger på rad..inte så jävla kul när man är helt slut och vill bara sovaaaa.. därav sover jag till 11,30 som idag men har säkert vart uppe typ 3 timmar inatt sammanlagt :/  Nåja det är bäst att jag vänjer mig att vara uppe på nätterna , för man ska ju upp sen oxå, fast det är nog mkt trevligare än det här =) Längtar så efter dig skrutt =)

Och va ska man hitta på idag? Allt har ju typ stängt, är ensam hemma, det här är nog den optimala städ-dagen, men hur kul är det? Tänkte fa & köra skoter men det är typ tom tank och ids inte åka & tanka, kanske åker och hälsar på någon eller något,,, är så rastlös , men ändå lat  ! Haha, det har vart 2 gnälliga dagar för mig nu på raken, är skitless på mig sj'lv nu =) Ska börja med att äta frukost iaf =)

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

ja, brusen smakar verkligen blod :) usch. 14 veckor, shit, känns som att man på ett sätt skulle behöva en graviditet till på sig för att hinna med alla förberedelser, både praktiska och mentala. men det är väl bara ta det som det kommer, jag är bara så jävla rädd att bli förlossningsdeprimerad, eller att han ploppar ut med downs syndrom eller något, iih. skönt att vara ensam hemma, jag hade ju sovit lite till jag, man sover ju som en kråka på nätterna nu! :( vi gör ingenting speciellt, bara softar (fan vad jag har blivit slapp), gick en promenad runt sjön med hunden för ngn timme sedan och höll verkligen på att DÖ av ansträngning. fräscht :) ååh, tror du lite pengar ni sparar på att få allt det där, för det finns ju garanterat roligare saker att lägga dom på! avis :) vi har stuga i rosvik, det ligger någon mil innan piteå. ni då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback