hemma

Tusen tack för alla grattis!!

Nu har vi hunnit vara hemma några dagar, komma in i vardagen litegrann iaf och ta igen lite sömn.
Lill-herren sover 3-4 timmar i taget och är jättesnäll och söt, han är väldigt "vaken" och tittar runt, han tränar sina nackmuskler en hel del och är redan nu stark i nacken för att vara så liten sa dom på bb .

Han ÄLSKAR att bada, höra ljudet av när kranen är på och den absoluta favoriten är när mathias vättar rumpan under kranen vid blöjbyte :) däremot å är han mindre förtjust i att sova någon annastans än i famnen, blöjbyte, vänta på mat och när man klär på han, då kan han bli riktigt ledsen .

Han är ¨så underbar och jag kan inte få nog av han. fast jag håller han i famnen i timmar, så vill jag ha han ännu närmare men det går inte. Gud så härligt det är att ha barn !

Vad ska han heta då? ja, vi har inte riktigt bestämt oss än, så ni får vänta ett tag ;)

Nu ska jag gå och snooosa på älsklingen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Ja det förstår jag! Hur känns det då? Har ni börjat komma tillrätta hemma? Det ska bli kul att läsa förlossningsberättelsen senare (om du ska skriva någon alltså). :) Jag vet ju att du fick gå med värkar väldigt länge så jag kan tänka mig att det blev en rätt tuff förlossning.



Det föds bara killar i den här byn nu! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback