glädje & sorg

shit vad dagarna går fort !

William blir en månad på lördag, EN MÅNAD! vart har den här månaden tagit vägen ?!
Man märker det i hans uveckling att det går framåt, han är med mkt mer, det kommer små söta "rop" ibland och jag tycker att han har börjat le ibland :) ska försöka fånga det på bild, så får ni se. Kanske bara jag som söker efter ett leende haha ;) Han är iaf helt underbar såklart ♥ Fick boken "Växa & upptäcka världen" av Soppa, TACK :) kul att läsa i den om olíka språng och kolla hur det stämmer med våran lilleman :)

Har du kvar "resesängen" Soppa ? Jag skulle gärna vilja köpa den isåfall.

Jag lägger lilla ♥ varje kväll mellan mig & m,på sin egen kudde, men sen på natten när vi vaknar så ligger han på tvären utanför sin kudde, oftast i min eller mathias armhåla :) så jag har börjat bli lite orolig att lägger mig på hans huvud eller ngt när han inte ligger still. Ni skulle se min lilla älsk när han håller på att somna, han är som en liten karate-kid i sängen, armar och ben far i 130km/h, det ser rätt roligt ut :) så är inte alls förvånad att han inte hålls på sin kudde/plats.

Senaste dagarna har vi varit och hälsa på sanna/jonas och charlie i stugan i Rosvik, och igår var vi på stan med Frida och shoppade lite :) Idag har jag färgat håret, VÄLBEHÖVLIGT! och ska städa lite här hemma idag, det är ju så tråkigt väder ute :/


♥ william 3 v. och charlie 3 månader ♥


emma var & hälsade på oss


grillkväll förr  förra helgen, från början var vi tre, slutade med att vi var 15 st,så trevligt :)

Marika & William♥

fin dukning :P 
 
Soppa & Rox kikade förbi

Anna i farten :)


--

och så ett kort på mig & min älskade William  ♥




-----

Sen sist men absolut inte minst, en massa tankar och kramar till en familj där deras dotter på 2,5 år har fått hjärntumör som spridit sig såpass illa att det inte går att behandla. Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns, men ni finns i våra tankar !
 
Finns i mina tankar gör även min arbetskollega som miste sin man, sin livskamrat, en vecka efter att hon gått i pension.

När sånt här hemskt händer funderar man verkligen på om allt har en mening???
Livet är så orättvist.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Huvva va hemskt.



kul att du gillade boken.. ja "sängen" finns kvar. Det är bara att hämta när ni hinner.

helt galet att han är 1 månad redan.

Postat av: sanna

vilka fina bilder gumman! det var värsta vitamininjektionen när ni kom, skitkul! :) jag hade VÄRSTA ångesten över den stackars familjen med dottern efter att du hade berättat. FYFAN vilken mardröm, och du har verkligen rätt i att livet kan vara så himla orättvist! just sånt är jag livrädd för att gå igenom, stackars människor.



kul det blir att ses imorgon! :)

Postat av: Anonym

om det är Ellenor du menar är hon 3 1/2år =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback