♥ Världens finaste ♥

Äntligen är han här !

Våran lilla älskling kom i fredags 26,6 klockan 20,28, 3625g och var 50 cm lång.
Han är världens finaste ♥ 

vilar på pappas arm


världens stoltaste pappa !!
mina älsklingar ♥ 





Att man kan älska någon såhär mkt och vara såhär lycklig, det är en helt otrolig känsla.
Det går inte att beskriva med ord.



--

Vi mår alla jättebra och det var jätteskönt att komma hem .
Amningen fungerar och han verkar trivas som fisken i vattnet.
Igår kväll la vi han vid 23,00, han vaknade vid 03,30,åt och sov vidare sen till 09,00, lyxigt? :)
Vi får se & hoppas att det håller i sig,sådär mkt sömn har jag inte fått de senaste 2 veckorna.

Jag ska nog knåpa ihop en fl-berättelse sen, nu ska jag gå och mysa med ♥ 

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

åh så sööööt! grattis grattis! skönt att han är ute nu va? trodde inte ni att de skulle bli en tjej? eller är de kanske bara jag som fått för mig de, hehe!



lycka till nu och ta vara på tiden, de går så himla fort :(

Postat av: Petra (från Fam.liv)

Vilken underbar liten kille ni har fått till er! Svårt att föreställa sig den kärleken, men om några veckor får jag också uppleva den.

Kram till er

Postat av: Pia

Så söööt!:) Vad ska han heta?

Postat av: katariina

grattis!!!vad härligt!!så söt han är!

Postat av: Victoria

Grattis!! Vilken söt liten en..:) Va ska han heta?

Ha de bra.. // Vickan

Postat av: Marie

Men gud vad söt han är och JÄTTEGRATTIS! :) Vad ska lilla herrn heta då? :D

Postat av: sanna

vi är så glada för eran skull och jag får tårar i ögonen av att se dom fina bilderna!! :) längtar tills vi ses gumman!

Postat av: Sandra

Grattis till den lilla prinsen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback