15 juni 2009

jadu lilla älsk i magen, du verkar trivas därinne :)

BF idag alltså. helt allvarligt trodde jag aldrig att den här dagen skulle komma. 15 juni kändes som så långt bort och overkligt ! 
Det är såååå nära nu, när som helst kommer den här lill-skrutten, inom ett par veckor SENAST !
Idag verkar det inte hända någonting och läste dessutom att endast 5 % av alla barn som föds lyckas pricka in BF-dagen, så risken är inte så stor, men den kommer när den är färdigbakad helt enkelt :)

Det har ilat en hel del och känner definitivt att någonting är på gång, men har ju haft känningar ett tag nu, så jag litar inte alltför mkt på det. kan ju vara för att jag varit i farten hela tiden, kom faktiskt precis hem från en hel dag på stan :)
 
Har varit på stan m Helene, Sara & Leo, var & åt lunch på Kafelino och shoppade lite på diverse affärer men sen vaknade skrutten i magen och började "borra", då avvek jag, för det var inte så skönt. Svängde förbi jobbet en sväng och hämtade lite varuprover + 250 kr i presentkort för en tävling vi vunnit och sen en sväng förbi storheden innan jag slutligen kom hem och nu ska jag byta handtag på toaletten, några garderober m.m.

håll nu tummarna för att den ska sätta igång snart, som sagt det går bra än så länge men självklart hoppas jag ju att det händer ngnting SNART! :)

på BF-dagen..


gravidsliten som faan...





Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Aludden

Åh så spännande! Tänk att det är BF idag! Jag håller tummarna för dig att det ska sätta igång snart för jag vet hur drygt det är att bara gå och vänta. Varje minut över beräknat datum känns som månader. Hejja hejja till grejjen i magen!

Postat av: Marie

Grattis på BF-dagen! :) Snart kommer bebisen! :D

Postat av: Malin

grattis på bf dagen :) hoppas att den lilla kikar ut snart! jag vet hur det är att gå och vänta! tråkigt som tusan.. finns nog inget värre!



lycka till

Postat av: sanna

du är inte sliten, du är VACKER gumman! :) jag kunde typ inte sova inatt för att jag tänkte så mycket på dig (haha, hur lät det där, men du fattar ;).



jag blir så nervös alltså, säkert nästan hispigare än dig, jag kommer ju dö när du messar att det satt igång och gå på nålar tills hon är ute!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback