mitt i natten update

varning känsliga läsare :)

--01-01,30 någongång :)

skulle gå & lägga mig, började må skitdålig (typ spyfärdig), för fick en sån värk så jag trodde jag skulle dö ( hur kommer jag att klara förlossningen undrar jag med :) ? ) , gick  på toa, "proppen" gick definitivt, fick världens frossa, hela kroppen bara skakade och nus itter jag här förväntansfull såklart, ont som tusan när det väl kommer en värk, spänd och kan absolut inte sova. ska kolla väskan en extra gång så allt följer med, för jo ni, jag tänker ploppa inom de närmsta dagarna har jag precis bestämt mig för haha :)


-- 04.någonting (mitt i natten iaf typ 5 eller ngt))

har sovit typ 2 timmar, men är jättepigg nu, värkarna är ännu mellan 8-10 min mellanrum, så m far nog & jobbar på morgonen. skulle vara bra om bebisen dröjer tt tag, för jag tänkte handla lite saker imorn, men hinns det inte så hinns det inte . ska försöka gå och sova igen, natti :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pia - MejasMamma

Nu är det nära! Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback