trötter

ja här var det inte mkt sömn, har väl sovit kanske en halvtimme inatt.
sitter här & klockar värkarna, rätt oregelbundna än, men 5-7-15 min mellanrum och varierande styrka
har badat badkar vi 04,30 inatt, men det släppte inte ens då, men var betydligt lättare att hantera, men det var ju inte kul när jag klev upp, kändes som att värkarna kom med 5 gånger mer styrka, jag var så trött & slut och hade jävligt ont, försökte andas medans jag grät samtidigt åt mathias att "det här gååår inte, jag vill bara sova en kvart" , men den kvarten kan jag ju glömma :)

m har precis åkt till jobbet, jag gjorde ett nytt försök att lägga mig men det går inte, funderar på att ringa förlossningen, då jag inte har sovit på 2 nätter, skulle behöva lite droger nu :) men ska avvakta så länge jag kan så jag inte blir hemskickad iaf.

så är det :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Ring och be om en sovdos om du inte får sova och om de säger att det inte är dags för förlossning riktigt ännu. När jag fick min sovdos var jag öppen 3-4 cm, men jag bad dem stänga ner värkarbetet så jag skulle få sova istället. Det var GULD värt! :)



Nu jävlar är det ju på gång iaf. Om senaste några dagar lär ni ha er bebis. (min fredagsgissning känns nååååågot långt bort just nu) ;)

Postat av: Mysan

Håller alla tummar för dig tjejen! Kram kram sänder lite av min energi

Postat av: Emma Aludden

Hoppas det har gått bra för dig idag. Jag håller tummarna, nu är det nära!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback