city

idag har jag varit in till stan en sväng efter jobbet.
träffade upp Sanna-snygghår,Sara & Leo, vi var en sväng på smedjan och sen en sväng på strand, efter det var vi helt slut (jag & Sanna då, sara är ju typ i värsta formen :) så vi tog en fika på BO´s nere i smedjan.
Det var väldigt ekonomisk shopping idag måste jag säga, tills Sara & Sanna avvek, och jag gick in på Shopping.
KOm ut med lite tyg, fleece,garn (SYMANI ! trots att jag suger :) ) och en ny kjol från Indiska i strech + 2 strl större än vanligt, kan behövas ja, om jag har tänkt att använda den det här året haha :) Sprättade nåågra hundra idag :)

På väg till parkeringshuset såg jag att de hade modevisning inne på Pentik, så jag gick in bland ca 40 st 50+ kvinnor (haha), kan tycka att det är rätt kul med fashionshows och dom hade helt fina kläder oxå (vissa plagg :) )
tills dom började visa underkläder och det var en ung tjej med som var typ samma size som jag var före graviditeten, då gick jag ut och tänkte "ja, att se ut sådär kommer att ta länge"  en aning deprimerande men samtidigt inspirerande :)

Kom hem och M har blivit galen!!!
fast på ett bra sätt, han hade rivit ut gamla hyllorna från garderoben i barnrummet, listat färdigt, snickrat färdigt, lagt nästan allt golv och nu håller han på att måla lite till :) + att han ringde mig idag och bad mig köpa tyg/gradin till barnrummet, så vi kunde göra HELT färdigt , han är så söt :) jag är väldigt tacksam att han vill göra så jag klagar absolut inte, tror att han börjar bli nervööös :) naaaw :)

Har precis kommit ut från en SVALKANDE dusch, gud va varm jag har varit idag!
jag dricker nog 5 liter om dagen, jag är som en jävla svamp alltså !

nu ska jag ner & ta någonting att dricka :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

jag tyckte också vi var ekonomiska, men ajg säger som du, tills ni avvek. för jävlar vad många hunkor jag har sprättat idag, var ju också inne och handlade lite typ, en babymössa, en mascara.. herregud alltså, det finns ingen ekonom i mig! :)



vad ska ni göra i helgen? tänkte om ni hade lust att ses, det vore jättekul! :)



vad duktig han är, m! jag önskar j kunde få tummen ur coh fixa lite saker åt mig, för gör jag det blir det fan helt åt helvete ;)

Postat av: m'

Hahahahahaha! Jag har aldrig varit med om att det är KARLN som börjar boa inför bebisens ankomst. Vad söt han är. :D

Postat av: Linnea

Visst fick du mitt maratonmail? :)



Det låter så gulligt när din sambo håller på att boa och göra fint till barnet. :) Min sambo var inte alls så. Haha..

Postat av: sanna

nej, det är sant, men du vet, man blir ju sådär "fan, får man känna såhär, ska det vara såhär". det är ju lite känsligt, men samtidigt känner man ju hur jäkla mycket det svänger, ena sekunden har jag panik, och i nästa längtar jag. skumt det där!



haha, var bebban jätteslemmig på pannan, tss ;) tänk vad bra om det bara sa plopp och dom kom ut, det skulle jag vilja! ja, den där kakan du köpte sist var ju såååå god! heter det förresten spättekaka? satt och tänkte på den igår, och att jag vill baka idag, allt är slut (det är mitt fel!). måste fylla på frysförrådet med goda saker innan bebisen kommer känner jag!



jo, men det gör vi, vi hörs imorgon :)

Postat av: sanna

men ja, jag är ju en riktig funderare jag, så det här med hur man "SKA" känna spinner i mitt huvud hela dagarna, apjobbigt :)



gick på stan en sväng men höll fan på att somna. var tvungen att köpa en till sån päronduk, gör en större filt, tänkte så jag kan ta med den och lägga ut typ på gräset i sommar, på soffan, osv :) (om den inte blit för ful).



ja, den där kakan var ingen lek, guuud vad god! imorgon kan vi ta med film om ni vill, vi har hyrt tre stycken igår, och så kan vi sitta och surra massor, mys! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback