tillbaka till vardagen

Nu mår jag mkt bättre!
Var till läkarn nu på e.m. och vi kom överens om att jag provar att jobba 75% resten av månaden och sen ser vi hur det känns,men han sa att FK brukar inte godkänna foglossning som sjukskrivning, utan hade haft betydligt större chans om jag hade haft sömnproblem eller mått illa, ja, det är väl ingen fara om man inte kan laga mat för att man har så förbannat ont & inte kan stå nej.., för det är ingen sjukdom, MAN BLIR SÅ FRUSTREEERAD! men vi får väl se, jdet går som det går. Har även investerat i ett stödbälte och fick ju min TENS idag, så nu har jag fullmundering :)
Och för att inte glömma, det känns otroligt bra att gå tillbaka till jobbet imorn :)

Fick ngn ny gravidtidning idag på posten,kul :) Jag älskar gravidtidningar, synd bara att de ges ut så sällan :( men bra för min ekonomi :) Idag ska jag ta & bada badkar & bastu tror jag (ovanligt då ;) ) och sen slappa framför tv:n med dagsfärska polarbröd (ni vet, halvmånar) och en stor kopp te, me like :)

Jo, tänkte på föräldrautbildning idag, när brukar man gå på det? för min BM har inte nämt ngt än och jag har glömt att fråga oxå...

Ska ta & snoka runt en sväng och läsa lite fl-berättelser nu, det är kul :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

bra att du får lite hjälp, man blir ju så jävla less av att gå och ha ont hela tiden och ändå bara få härda ut, du som har ont så tidigt också, det blir ju riktigt deppigt i längden, varflr fattar dom inte det!? :) morr.



haha, ser bara framför mig hur sara står där med sina nyrakade ben med vatten sipprandes och bara "men jaaa.. har du sett tröjan då", haha :)



jag kommer säkert hinna packa om min bb väska hundratio gånger innan vi ska in, jag är ju ett kontrollfreak (ngt jag kommer få ge upp när bebisen kommer, i know ;)



lilla fikat ja! hm, i veckan har jag rätt mycket, eller, egentligen jobbar jag VARJE dag nu fram till nästa fredag (stånk), men vi kanske lyckas klämma in ngt innan dess ändå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback