undress me

Idag vill jag vara naken.
Ja, hur sjukt det än låter så hatar jag kläder just nu eller rättare sagt så blir jag inte klok på min kroppstemperatur som är typ skyhög och vad händer då?
Jo, då svullnar hela min kropp, spec händerna och fötterna till grillkorvstorlek ungefär, jobbigt som faan. 
+ att lill-skrutten i magen lekte torktumlare  igår hur länge som helst ! blev sjukt illamående, nästan så jag ville spy, får ni så någongång ?
rörelserna börjar bli så starka nu. Visst är det mysigt m sparkar då & då men igår var det EXTREMT! 
men det är bara att leva med det, det är ju fortfarande bara en tid :)

Idag hade jag en inbokad massagetid idag efter jobbet, men jag gav bort den till min nya arbetskollega som uppskattade det väldigt mkt. Hade behövt det, men idag kände jag inte alls för det, så vi får se nästa månad :) 
Så efter jobbet for jag en sväng på stan istället, förbi akademibokhandeln där jag köpte "Katerina Janouch-Barnliv" på rea :) Har läst mina gravidböcker 1000 gånger om så det var dax för en ny :)

Svängde förbi Sannas jobb, och lägligt nog så slutade hon precis, så gick på stan en sväng (lindex,doffi & ica :) ), på Ica gick vi helt wild & crazy :)
Ni kan ju tänka er 2 gravida, hungriga tjejer, som är sugen på ungefär hela sortimentet de har att erbjuda :)
Det kan bara sluta på ett sätt :)
 
choklad,glass,korv,apelsiner,bröd,läsk,krossde tomater m.m. borde ha haft m kameran idag, Sanna skrattade när jag la upp mina varor, endast en gravid handlar sådär. Och så tyckte även M när jag kom hem, han packade upp & fråga "Ni fikade inte idag va? ;)) " hahah, det var väldigt uppenbart för köpte typ..ja allt :)

Idag går vi även in i v 27 :) yes, det närmar sig, men fick lite panik idag när jag insåg att ja..jag har inte köpt ngt annat än kläder i princip ! Måste shoppa vid nästa löning, medans jag har lite ork kvar iaf :)


Imorn åker älsk iväg igen och kommer hem på fredag, får hitta på nå..typ slappa :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

jag villl också vara naken, så skönt, jag svettas som FAAAAN! :) haha, så m gillade inte inköpen ;) jonas har inte sett mina men jag vet att han kommer fnissa lite (i smyg för att inte göra mig arg, du vet;)..)



ja, det blir en riktigt mysig sommar, och nu, efetr middag med min goda lasagne, och en tupplur, är jag helt plötsligt en ny, mindre neggo person. jag tror det kommer vara hur nyttigt somhelst för mig att få vara lite ledig och ladda batterierna, vare sig det blir plågsam förlossning eller läskigt snitt :)

Postat av: Marie

Jag lider med dig. Jag var höggravid hela sommaren och det fanns nog ingen som var så tacksam som jag över att det var typ den sämsta sommaren på 170 år. ;) Jag knatade omkring i bikini och minshorts hela dagarna med stormagen (den var stor som fan) i högsta hugg och dryga 20 extrakilo. Sexigt värre. ;)

Postat av: Emma

Ja, det är svingott! Iskall mjölk och nybakta bullar, mmm, också luktar det så gott :)



Jo nu börjar det bli dags tycker jag, lilla räkan vet jag inte vad den tycker riktigt. Men den trivs nog rätt bra där inne än så länge, tyvärr ;) Idag har jag promenerat nästan 2 timmar, har fått lite mer SD och mensvärk. Men det är ju inget man föder barn på direkt, till veckan hoppas jag att den kommer iallafall :)

Postat av: Marie

Ja jag valde rätt sommar att vara preggo. För din skulle hoppas jag på en rätt mild sommar så du inte behöver vara så orolig över att bebisen blir stekt och så du slipper svettas ihjäl i början, men för min skull önskar jag 30 plusgrader varje dag och strålande sol. ;D Jag ska nämligen sola och bada heeela sommaren lång. :D

Postat av: sanna

det blir grymt med fika på fredag! :) jag ringer när jag får sluta, planen är ju halv fem om det går, men förmodligen blir det fem. ska vi fika på stammishaket eller typ åhlens eller nåt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback