flinten, min vän

Har vart  lite orolig under helgen när det varit så lugnt i magen, men den här bebben har tagit igen allt från 04,00 imorse, det har varit FULL rulle heeeeela dagen, så det känns skönt att den är i farten igen, trots att jag mumlat inatt åt den "Sluuuuta, jag vill sova " och strykt mig på magen, enligt M :)

vilken underbar helg jag har haft :)
fredagbio med M,S & J, vi var & såg "Män som hatar kvinnor", den var bra men liiite lång.
Hade myror i hela kroppen :) Det har jag hela tiden så fort jag sitter/ligger/står sitter så börjar det krypa i bena, som att jag har fullt med myror inne i kroppen, obehagligt :/

PÅ lördag fick jag nå städ-ryck och skrubbade hela huset, spec badrummet/bastun där jag skrubbade ALLA fogar med en lite svaamp, shit vad rent det blev alltså, nog för att jag städar såklart med jämna mellanrum, men NU är det rent :)

PÅ kvällen fick vi besök av S & J , gud vad trevligt vi hade! jag och S höll på skratta ihjäl oss åt flint-tigern jag målat, han är så sjukt kuuul (eller har vi dålig humor ;) ) Var tvungen att fixa till han sen, för han såg ju lite...sjuk ut, haha :)
Stackars flintis :)



målade hela söndagen och halva lördagen m älsk i skruttens blivande rum, har träningvärk mellan skuldrarna nu :)

FÖRE:



EFTER:



Vi blev då nöjd ( och tiger oxå tror jag ;) 
Ska byta golvet därinne, fixa socklarna/förvaring och lite möbler, det blir nog en IKEA-runda på ett tag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

nej, var inte orolig, mitt socker var visst dåligt, dom frågade om jag var hungrig (öh, ja, jag är alltid hungrig ;), så jag brukar ha kring 4-5 tror jag.



självklart får sara följa med ju! :) lagerhaus it is! ååh, kul när alla bebissakerna kommer på plats, snart går du omkring och testkör barnvagnen inomhus som jag, man känner sig helt efterbliven ;) haha.



lilla flintis, du borde rama in honom och sätta upp den i hallen så jag får fnissa lite varje gång jag hälsar på ;)

Postat av: Petra, (nelle07 från FL)

Åhh vilken fin vägg! Duktig du är.

Postat av: Linnea

Oj! Vad duktig du är på att måla! Det hade jag aldrig klarat.. Jättefint blev det. :)



Jo, nog är det skönt alltid att komma hem en sväng. Jag fick sovmorgon igår och sov 11 timmar och en kvart i sträck! Gud så skönt det var att få sova, farmor och farfar roade Tim så vi fick sova ut. :D



Visst kan vi träffas på stan och fika! Kanske på mat och prat så kan jag visa alla bra ställen som man inte tänker på innan man får barn. :)



För mig passar alla dagar utom tisdagar egentligen. Så du kan bestämma en dag som passar dig bäst!

Måste bara förvarna dig om att det inte blir någon långsittarfika.. Det är hopplöst nu när han är äldre en 6 månader! Han vill absolut inte sitta still. Idag fikade jag på Börjes nere i Smedjan och fick alltså gå omkring med kakan i handen för att kunna fika! (Han kröp omkring på golvet) Haha.. :)

Postat av: Anonym

Jävlar vad snyggt...kan man hyra dig???

Postat av: Marie

Åh! Vad duktig du är! Jag vill också göra en väggmålning i Vincents rum, men jag kan ju säga direkt att det itne kommer bli i närheten så fint som du gjort. :D

Postat av: Marie

Ja.. min adress blev ju lite fel i förra inlägget, haha.

Postat av: sanna

ja, rama in! jag vill ha en kopia ;) idag är det storstädning, tvättning och långpromenad för oss (mig och hunden, kanske therese). j jobbar och sen springer han ikväll. FAAAN vad trist det är att vara ensam så mycket, jag får ju damp på riktigt!



jobbar m mycket nu också? imorgon är det iaf PENGAR och SHOPPING! fan vad kul! :)

Postat av: Sandra

Hej! På något sätt halkade jag in på din blogg och kände igen dig... och det slog mig just att det var från Grans :) Ser även att ni väntar smått. Grattis till det lilla pyret i magen :)

Lycka till med allt!

Ha det gott!

Postat av: sanna

jag tänkte också vara sparsam, men du vet ju hur det brukar gå :) nej, men seriöst, jag börjar få buffertångest, jag har ju som ingen säkerhet så, och det stresar mig ngt enormt! men, lite shopping måste man ju få ;)



jag vill också ha rockstarbrallsen, men då blir han ju garanterat gay, våran lillis. dom är iaf sjukt söta!



men då ringer jag dig imorgon när jag är klar hos frillan, och om du slutar innan dess kan du väl komma förbi på presenta och kolla in kalufsen? ;)



Postat av: sanna

men fan, jag glömde ju skriva ang det där med bristningarna. jag är också SVINRÄDD att få några, jag vill vefkligen inte det, det räcker med alla jävla åderbråcken på benen :(



det jag skulle säga var att jag börjat smörja med en kräm som är organisk med aloevera från mitt jobb. den är svinbra, coh billig, du måste testa den! den är den bästa jag testat hittills och det slutar klia överallt, och den luktar nästan ingenting heller. jag ska visa dig imorgon, måste hursomhelst in på jobbet och hänga lite, får ju abstinens ;)

Postat av: Mysan

SÅ sjukt fint ni målat...Så lyxigt lär inte vårt barn rum bli ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback