gravid gräsänka i fjällen

haha, ja som rubriken lyder då så är jag gräsänka i fjällen idag ;)

M och några av hans vänner for iväg med skotrarna idag mot Lappträsk, där vi även har stugan. (ca. 15mil dit ) De ska sova över hos M:s päron och sen köra tillbaka imorn. Dom blir som barn igen killarna, när dom får fara på sina grabb-utflykter :) Men det är kul att dom hittar på saker ibland, absolut , fast det är tråkigt att sova utan M. 

Våran pärla :)



Så jag är gräsänka idag, och med "i fjällen" menar jag, att det luktar som i en stuga i fjällen hos oss.
M hade ju en bra tanke i förrgår då han eldade i kaminen, men vår kamin har automatisk spjäll som inte riktigt ville öppna sig på en gång, så det rök in en del, så nu luktar det lite rök fortfarande (kanske därför jag sovit så gott 2 senaste nätternä, haha), men ganska mysigt tycker ja, men då gillar jag ju bensinlukt m.m. oxå :) inte så normal, nej :)

Idag blir det svull :) Pizza till middag m kall mjölk :) och har laddat upp m chips,dip,lösgodis, en 88:an och en "Solero strawberry smoothie"-glass, så jag bör klara mig ikväll m dessa godsaker, hyrde även en film på kvantum men glömde att hämta ut den *seniiil*. och sen jokk till frukost, fan har blivit helt besatt, kan dricka en liter i ett nafs :) Så ska ha en riktigt myspyskväll :)

Imorn ska jag ta riktigt sovmorgon oxå (lär ju vakna 07,00 som vanligt då) och sen tänkte jag nog åka till Piteå en sväng tror jag och hälsa på Jenny & Linus om dom är hemma :)



Have a nice day ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Haha, nä men det går inte för det inkräktar på min skola. Jag hade tänkt hinna läsa två terminer till innan nästa kommer. Men 2010 siktar vi på, det kan jag inte förneka. ;)



Ja jag gillar min blogg. Eller jag älskar den. Går jämt tillbaka i den och läser vad jag skrivit och tittar på bilder. Det är som så mysigt. :) Jag älskar andras bloggar också. Det är så kul att läsa om graviditeter, förlossningar, barn, hundar och familjer. Perfekt mamma-ledighets-sysselsättning. ;)

Postat av: sanna

alltså fan nu har jag ju glömt hälften av det jag skulle skriva bara under tiden jag skulle ta mig från min blogg och hit ;) men, jag DOG av skratt över att du glömde hämta ut filmen, vad sööööööööt! :)



jo, det är ett jäkla gissel det där med fp, nu orkar jag inte bry mig längre, nu tar jag ut såhär så får det funka bäst det vill, om ungen inte vill komma ut får jag väl vidta åtgärder ungefär på bf +1 ;)



erkänn tokberoende man blev av den där jävla jokksaften!!! jag har druckit upp båda dom jag köpte och köpt två tetror koncentrat till! så sjukt gott att jag dör!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback