snart tisdag

ojdå, den här dagen gick ju rätt fort ändå fast jag varit uppe sen 06,00 !

Har varit ti storheden en sväng och handlat så jag kan sy rullgardiner att ha i fönstrerna istället för fula persienner, har lagat mat (wohooo :) ) och bakat hallon/blåbärmuffins så att jag har ngn fika imorn när Sara/Leo och Sanna/Charlie kommer hit till Rutan. Fan va goda muffinsen blev, jag hetsåt typ 5 st , haha :)

ska hoppa i duschen snart, en KALL dusch..har haft fötterna i ett iskallt fotbad nyss, är så rastlös i benen.
sen hoppas jag verkligen att jag kan sova inatt, men det tror jag, inga större krämpor idag.

kom, skrutten kom nu, jag orkar inte vänta :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

ååh, vad söt du är som bakar! :) jag hamnade också i värsta bak-manin innan charlie föddes (du såg ju ;).



vi ses imorgon gumman!

Postat av: Maria

Ja de förstår jag :) Man får inte nog , även fast de är skönt att fara iväg en snabbis på affären iaf . Fast man är tokstressad och skyndar sig hem ;)



Ja de blev så i slutet för mig också. Höll på att

kräkas av allt jag åt typ , de vart för mkt i magen helt enkelt.

Du får nog hålla dig till grönisar , de är ju inte så länge kvar :)



De var underbart att slippa släpa på den "tunga" kroppen hela tiden och alla krämpor som hör till.

Hälsbrännan borta , fogarna bättre osv.

Sen att man hade en underbar liten son i famnen gjorde snabbt så man glömde allt de där.



Vad hurtig du är som bakar sådär gott :) Jag önskar jag hade den energin , men nu är de mkt vilande . Den där extrakicken man får när dom föds har som börjat avta nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback