trevligt

Vaknade imorse vid 7-tiden med William. Hade sovit lite halvdåligt pga den här j-vla hostan. Torrhosta och det är MYCKET bättre nu :) William verkade rätt trött så lyfte över han till våran säng och tänkte att jag byter på han sen, för han somnade oxå på en gång. Vi vaknade efter 9 och jag kände på lukten att han hade bajat som han gör varje morgon. Så tog upp han men "va fan hela william var ju blöt ?!?! Ja, hans överfulla kiss & bajsblöja, som är en storlek för liten var som en blööööt tvättsvamp. Inte så fräscht,NEJ!!! Fick tvätta hans kudde,täcke,ja i princip allt i sängen och gissa vem som bäddade rent igår , hahaha :) Och självklart fick även William bada på morgonen. det tyckte han var mysigt :) Ja just det, medans jag klädde av han och höll på att tappa upp badvatten så pinkande han på mig :D

När vi väl fått i oss frulle m.m åkte vi iväg och hämtade min nya kamera Canon eos 400D. Köpte den på blocket. Den var i jättefint skick och ett extra zoomobjektiv medföljde . Jag kan ju säga att jag älskar den ! Måste bara lära mig att använda den oxå haha :) Sprang även upp till Mia på hemvägen och hämtade gåstolen och den var populär här hemma:)

William har ju inte varit sig själv typ senaste veckan eller veckorna känns det som. Han har vägrat sova i sin egen säng, har fått vagga han till sömns vilket aldrig händer, han har ätit jättedåligt och varit allmänt kinkig. Men idag har han varit sitt vanliga jag igen :) Ätit som vanligt och har bara lagt ner han i sin egen säng och han somnat på en gång , LYX :)


Bläddrar i BHkatalogen och skriver önskelista till tomten ;)
 


Men vem har ätit upp all choklad ?? :D




Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Såg att du kommenterat till Sanna o du behöver ingen metod bara för att, tycker då jag.. ;) Det funkar ju så bra för dig utan o det ska du ju vara riktigt nöjd med.. :)



Har du ätit choklad Jonna :)



Postat av: Marie

Samma kamera som jag har och ja, jag älskar min! :) Lätt den mest använda, prisvärda pryl jag köpt!

Postat av: Wifie

Kul med ny kamera! Man MÅSTE nästan ha en systemkamera när man har barn. Går ju inte att fånga dem på bild med en vanlig haha. ;) Och sedan är det ju mycket roligare att ha fina bilder! :)

Postat av: sanna

kul med kameran! :) nej, när du har såna bra nätter behövs ju inga metoder, värsta lkyxen! får bara för mig att han är extra gnälllig för att han är hungrig, så det känns lite hemskt när han skriker och jag kör på shn och inte lyfter upp honom. jag hängde ner genom sängen och ammade lite i smyg i natt och då gick det bättre :)



haha, chokladmonster ;) sådär skulle iofs jag cokså ha gjort ;)

Postat av: Linda

Det finns alltid en orsak till varför barn beter sig som de gör. Kanske vill william bara ha närhet när han ska somna? Kanske spökar kommande tänder då han äter dåligt? Man får prova sig fram.



Snälla Jonna, jag har inte monopol på att gnälla, det får alla göra, alla behöver det ibland. Även du.

Du har ett gott hjärta!

Jag måste försöka komma någon tisdag och kika på er.

Vet du när ni har hoppning eller markarbete?

Postat av: we all bleed

Varför har du ingen design?

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Skönt att han är sig själv igen:) Hmm, undra just vem som varit chokladsugen;)

Postat av: Theres

visst är det så roligt när man blir nerpinkad! Det är ju det när man har en liten kille, då flyger det överallt! Men nu efter några månader har man lärt sig lite knep för att undvika detta :P

Postat av: Linda

Hmm...Anton var kring 3-4 månader då han döptes.

Det är ju upp till varje familj, men ungefär där ikring brukar det vara.

Anton var så tung också, så vi ville inte vänta nåt längre.

Postat av: Linda

Lika trevligt som alltid att se vad du har på hjärtat när du ger e kommentar hos mig.

Jag ska försöka ta mig till stallet nån dag.

Postat av: Wifie

Haha ja, fatta vad störda vi aåg ut mitt i natten när vi akulle gå in i sovrummet och lägga oss. Man fick smyga på tå, inte säga godnatt ens och att ta sig ner i sängen var ett minuter-långt bök! haha. Nu är det skönt när ingen stör någon. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback