Min älskling

Idag har vi lunchat och fikat hos Mia & Tilde. Gud vad gott & trevligt det var . tack så hemskt mycket !
Sen var jag en sväng till stallet nu på kvällen och kikade på när Frida hoppade :)

Igår hade ju jag hoppträning. Var en aning nervös då jag inte hoppat på lääänge. Jag fick hoppa en ponny, Ivory. Det gick rätt bra med tanke på hur ringrostig jag är och det var SKITKUL !!!
Igår var jag även och lunchade med några av FL-mammorna på Mat & Prat. Dom tyckte att William är så duktig på att sitta. Ja det är han ju men jag har ju så svårt att jämföra för de jag umgås med har nästan alla 2 månader äldre barn och kan redan "allt " . Jag har bytt till sittdel i vagnen men fast jag har den i halvt liggläge så sitter William oftast uppe själv och kolla nyfiket. Lilla skrutten :)

Imorgon ska vi kanske på stan om vi är pigga :) Förra natten tror jag att William drömde mardrömmar för han börja gråta otröstligt helt plötsligt. Tog han i famnen och han fortsatte sova. efter en stund blev han jätteledsen igen. Då gick jag in till vardagsrummet så att han vaknade. Han var vaken en stund, åt och sen sov vi vidare till nästan 09 . Stackars älskling.

Idag blir våran älskling 5 månader :)



Mamma & Pappa älskar dig mest av allt i hela världen !

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Gud så söt han är! Jag glömde ju säga grattis :S ;) Grattis i efterskott ;)



Det ska bli riktigt roligt att se dig hoppa ngn onsdag :)

Postat av: Linda

Grattis STOR-killen i efterskott. Sååå söt!



Glömde ju att höra hur det gick med hoppningen, men det verkade ju gå bra. Kanske måste hänga med Mia till stallet och kolla någon gång :)



Det ska verkligen bli kul att åka bort och bara vara vi två, har ju varit utan Emmy tidigare men inte på samma sätt. Hoppas du får kul på lördag och som du säger; kanske vi ses :)

Postat av: Ingela

Oj vilken sötis! =)

Postat av: Wifie

Så söt han är, Och grattis! Herregud, 5 månader! :O

Postat av: regina

Kul att du börjat hoppa nu =) Ivory är toppen att börja lite smått på =)

Postat av: Linda

Va kul att du kommit igång med hoppningen nu.

Ivory är en duktig & bra läromästare, en bra ponny att sitta på från början.



jag brukar inte jämföra Anton med andra barn.

Många sa ofta till mig att han var så tidig osv...

Vilket han också är, men jag väljer att se honom för den han är och de framsteg han gör.

jag är en sån där udda mamma, som inte varit med mamma-grupper eller så. Växhuset däremot var vi ofta på då Anton var mindre. Jag var noga med att han skulle träffa andra barn och vara aktiv.

Postat av: sanna

hihi, vad söt han är, värsta smilet! gulle :D

Postat av: Linda

Jag ville ofta till Växhuset för att jag känner pedagogen som jobbar där. Vi har jobbat tillsammans för ca 10 år sen på en fsk. En riktigt bra pedagog.

Postat av: sanna

HAHAH! fyfan vad klockrent "gå till en massör", "men du är ju massör" ;) jag orkar verkligen inte ens klämma på jonas rygg en minut, världens sämsta tjej ;)



ja, kom och testa den när du vill! :) jag ska bara fräscha upp håret, kan ju behövas efter två avfärgningar och lite diverse kolörer :)



men eller hur, pengarna är inte direkt i överflöd här heller. usch vad jag får ångest över mig själv.

Postat av: Marie

Haha, ja jag tycker mig ha sett Frida på bild i din blogg nån gång och tänkt att det där är ju "Mattes Frida" (eller var för ett jävla bra tag sedan, haha). Du ser! När man minst anar det. :)



Så du var också ut och svirade i helgen, hade ni kul? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback