Friday

Åh vilket tråkigt väder. Blev så glad när det kom lite snö igår men nu är den borta igen :(
Jag gillar ju snö och vinter så länge det är max -10 ;) och soligt ska det oxå vara. Det kanske kallas för våren haha :)

Idag blir det inte mkt gjort. Går omkring här hemma osminkad i myskläder ännu oxå.
William väckte mig imorse strax efter 08 och märkte då att jag hade ju fått sova hela natten utan matning ! Eller vaknade till några gåger och stoppade in nappen när han knorrade, men var typ vaken eller halvt vaken en sekund :)
Är väldigt imponerad att han sov så bra. För igår var vi på mammafika först hos Linda&Emmy , sen åkte vi iväg och gjorde ärenden på stan så w skulle få sova och sen svängde vi förbi Jenny. Så när vi kom hem hade W sovit väldans lite mot vad han brukar så han sov nästan 3 timmar på e.m och jag sov 1,5 haha :) Skönt var det men fick väcka han tillslut så att han skulle sova på natten och han somnade om vid 21  och sov då tills imorse. Det trodde jag aldrig. Trodde att han skulle göra morgon vid 05 faktiskt :)

Idag har vi bara tagit det lugnt. Sov med W på f.m en stund , sen lekte vi och nu sover han igen sin lunchnap. tanken var att åka till Mia & Tilde men vi var inte så snabba imorse så vi hoppade och är inte ens i besökskick ännu :D

Imorgon är det NSD-dagen på Luleåridklubb med diverse uppvisningar. Kadrilj,maskeradhoppning m.m.
SÅ dit ska vi. Det börjar kl 13 om någon är sugen att komma & kolla :)

Idag ska jag lägga mig i tid. Skulle lägga mig igår kl 22 hade jag bestämt, men när jag gick för att borsta tänderna var klockan 00.20 typ. Suck. Skärpning.



Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sanna

skönt att mysa på i mjuka kläder, osminkad. jag gör nästan aldrig det, utan sminkar mig av bara farten, fast jag inte alltid har lust. stört egentligen!



har också bara tagit det lungt idag! tänkte gå runt sjön men det regnade så mycket. gick hem och lämnade tillbaka hunden och kollade in på kupan ist. köpte tre par jeans för 60 spänn (utan att prova då man itne får ta med barnvagnen in i provrummmet). det jag tänkte var att jag har ett par wrangler i strl 26 (tror jag det var) som jag var to fat for. vill du ha dom? :)



om du undrar varför jag inte ringer eller messar så har jag inte lyckats köpa ett halebop, ännu. DET är ju skandal :)

Postat av: Theres

ibland är det så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt! idag har jag gått i morgonrocken till kl 13!! lite ovanligt, men så skönt :P

Postat av: Theres

den kostade 99, ska ge den några försök till innan jag ger upp. men william kanske inte behöver den riktigt ännu ;)

Postat av: sanna

haha, om man säger såhär, jag vet inte om jga ska skratta eller gråta om jag inte har smink ;) ruskigt ofräsch ja!



och jag är också sjukt beroende av mobilen, fyllde på den idag fast jag egentligen borde invänta lönen. ekonomisk eller vad, frida skulle ju gå i taket ;)



du FÅR dom, för jag kommer då absolut inte i dom! haha. eller, förresten, det är nog här jag ska grina lite och sluta äta godis ;) får ta tag i mitt liv och min vikt på måndag ;)

Postat av: Mia

Känner igen din dag i min ;) Förutom det där med sovandet ;)

Postat av: Mia

Jag klarar mig utan att hon går än på länge ;) Förstår inte hur mycket hon skulle slå sig då...



Okej, vi kan låtsas som att ni inte bangade :P

Postat av: Linda

Det där med att lägga sig i tid är nåt som även vi borde göra. Men det är ju så svårt.

Det är alltid nåt man vill se på tv eller göra.



Jag hade velat se NSD-dagen, men det går inte då Anton är sjuk. Annars är det ett evenemang som är otroligt kul att se.

Postat av: sanna

hihi, tack vad glad jag blir! jag gillar mina lashes, men det är nog det enda jag gillar på min sömnslitna och lönnfeta bleka nuna so far ;)



vadå, komvux? ska du plugga? VAD KUL!! :) vadå för ngt? jag vill också, det var skitkul sist jag gjorde det.



och jo, jag tror du kommer i jeansen, du har ju inte sxamma breda ladugårdsvägg som jag ;)

Postat av: sanna

ja, SHN är the shit! :) kul med prat igårkväll som alltid! :)



duktig du är som tar tag i plugget, fick ju typ värsta ångesten och tänkte att jag också borde! och jo, jag tyckte jag läste att man kunde köra shn från 4 månader, eller så var det fem :)

Postat av: Linnea

Tusen tack :)

Postat av: Theres

nu har jag lagt upp lite mer kläder på tradera, lite pop och annat. ifall du vill fynda lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback