Julen kommer smygande...

Mitt livs första pepparkakshus







--

Helgen har varit lugn och skön !
I fredags var Frida & kollade på IDOL med mig medans Mathias och Ante monterade på Ms nya skotermatta på crossen. Allt kommer dom på :D

Jag och Frida myste till med dajmglass och hallon och under tiden vi såg på IDOL försökte vi bestämma vad vi ska bli när vi bli stor. Och hur vi ska tjäna mer helst massor med pengar och vet ni, jag har kommit på HUR och VAD jag ska bli.
Men jag återkommer mer om det ngngång i framtiden om jag lyckas vill säga haha ;)
 
Lördag tog jag välförtjänt sovmorgon och åkte sen till stallet med William och även Mia anslöt senare.
Det var NSD-dagen, så det var en massa uppvisningar m.m. Riktigt trevligt och mkt folk.
hade tänkt att William hade fått premiärsitta på en liten ponny på barnridningen men han somnade så det får bli en annan gång. På kvällen kom Ylva&Alvin förbi och hängde med oss. Mathias & grabbarna satt uppe, kollade på hockey och bastade. Sen drog dom vidare och Mathias kom hem efter 03 någongång. Full som ett ägg haha och ja, ni anar kanske hur han mått idag. SOM HAN FÖRTJÄNAR ! ;)
 
Idag skulle jag med Ylva på loppis på Örnäset men tydligen var det dyrt där. Typ 30 kr för en bok (!) . Det är ju för i helvete loppis! Saker ska ju typ kosta en femma :) Så vi sket i det och åkte till storheden istället på nyöppnade KappAhl och fyllde på barnens garderob (och tömde det sista från mitt konto :/). Det var sista dagen 25% på hela köpet . Det blev 3 nya bodies,ett par ubersköna jeans m foder, sockar och två pyjamas. Från Coop blev det ett par skitsöta fake Bobux och en bodysuit :) Sen har jag sett Gossip ,ätit dajmtårta med hallon och druckit julmust.

Och just det. Gjorde mitt pepparkakshus :D

Imorn är det dax för 5månadersvaccinet. Stackars William :(

Dreggel dreggel..

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Soppa

men shit bruden du lär ju få komma hit och göra ett med mina barn,

Tänkt att w redan är så stor det känns som nyss han föddes.

Jag hörde att herr karlsson inte heller mådde så bra i dag :-)

Postat av: Nath

Får väl kika in och säga att det var ett tjusigt pepparkakshus :)

Postat av: Linda

Men guud vad duktig! Jag har kikat på husen och funderat, men insett att det nog skulle bli katastrof.



Lycka till med sprutan, men det går säkert jättebra..

Postat av: Theres

shit vad hurtigt med pepparkaks huset!



jepp, en villervalla bodysuit har Olle i 74. Hör av mig när den är för liten om jag ska sälja den ;) Fan jag har vunnit en massa på tradera i helgen, sånt som jag inte tänkt vinna utan bara lagt ett bud för att se hur det går i auktionen :P det var inte bra..

härligt förresten att komma på vad man vill bli när man blir stor! ;) funderar du på att plugga nåt eller?

Postat av: Theres

haha, då måste jag pröva det nästa gång. är ju lite onödigt att vinna en auktion man egentligen inte vill ha :P men jag ska sälja tröjan direkt jag får hem den, råkade köpa helt fel storlek så den åker ut på en gång...



aha, men det kan ju vara skoj. att ha lite mål att se fram emot. vad vill du börja plugga sen då? finns det här i lule?

Postat av: Mia

Ja du är hurtig du! :) Känner mig som en riktig hösäck... Tusan att jag inte visst om 25% rabatt så mycket kläder som vi behöver... Speciellt om Tilde ska fortsätta spy o behöva typ 3 ombyten per dag :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback