Snor

Jävla snor alltså. Jag hatar snor.
William snorar.Jag snorar. Mathias snorar.
Vi har blivit förkylda hela familjen. Ingen feber dock, tacka för det :)

Imorse klev jag upp TIDIGT så att jag skulle hitta äta m.m innan jag åkte till stallet. Var så förväntansfull och så nervös inför hoppträningen så jag har kanppt kunnat sova haha. Töntigt va ? :)
Sen när jag kom till stallet så var hoppkursen inställd då intruktören/hennes barn var jättesjuka. Tråkigt, men faktiskt så mådde jag skit då jag var så förkyld, så det var nog lika bra för min del. Vi blev erbjudna att rida "vanligt" ändå, men jag hoppade över  Åkte hem och vilade istället. Men hoppkursen blir nog av före jul iaf :)

Mathias har åkt och jobbat och William sover. Ska nog passa på att göra en marängtårta till imorn om jag hittar ork till det.

Och ser ni vad det snöar ute ?? vad GLAD jag blir :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Vad tråkigt att det inte blev hoppning men du behöver nog vila upp dig...! Hur man nu gör det ;)



Lycka till med tårtan :)

Postat av: sanna

haha, håller med mia, vila så gott det nu går med ett barn hemma ;) fast w sover ju iaf som en prins, du får passa på att softa lite då! jävla svinis, alla har det ju som det verkar just nu. blä!

Postat av: sanna

jag tännker att det nog var svinis jag coh c hade så känns det som att vi gjort bort det. de flesta som jag har hört har haft det verkar inte ha blivit sjukare än vi blev, så den kanske inte är så farlig ändå (hope so).



kurera er hemma med massor av godis och vitlök, det är bra grejer ;)

Postat av: Linda

va trist att inte hoppningen blev av.

Jag hade velat höra hur det hade gått.

Du får ta det sen.

jag ska försöka komma nån tisdag och titta när ni rider. Jag är lite sugen och klarar inte att inte fara till stallet. Men dock måste jag ha någon som kan följa mig dit...suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback