tisdag

Sitter och soffan och väntar på Despan. Har varit till stallet och ridit och det är så sköönt att komma iväg och göra någonting, för när man rider kan man verkligen inte tänka på någonting annat än just det. Det är så skönt att nolla hjärnan och bara varva ner. Egentid ÄR viktigt & nyttigt för både mig & Mathias. Att han får vara själv med william. 
Och sen känns det så bra att vara borta och komma hem, för jag VET att det går jättebra för william & mathias. Som idag t ex när jag kom hade dom precis badat badkar mina älsklingar och mathias var på väg att lägga honom, men  klart att jag hann pussa w god natt, min plutt.

Nu har jag scones i ugnen. Var så sugen på nybakat bröd (var väl 10år sen jag bakade bröd) !
Så ska avnjuta the och nybakt bröd framför Despan. Mys :)

Imorn ska jag köpa min julklapp, en systemkamera wehee . Och inviga mina nya uggs ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Ja jag måste börja nolla hjärnan lite oftare... Jag är iväg till skolan o då kan man inte tänka på ngt annat än just det men vad är väll det jämfört med att rida :P



O din kväll lät inte så tråkig... Avis! Själv sitter jag o löser uppgifter till skolan samtidigt som jag springer lite i tvättstuga... Vill du byta ;)?

Postat av: sanna

ja, det där med egentid är ju extremt viktigt verkligen, om man inte får det blir man en bitterfitta! :)



fan vad gott med scones! måste också baka bröd ngn dag :)

Postat av: Pia

Vad härligt med nybakta scones, det är ju sååå gott!

Postat av: Wifie

Jag vet inte om alla får.. Men jag tror det! Vi gick ändå. ;)

Postat av: Linda

Perfekt kväll mao :)



Hur är det med er? Är ni friska? Vi vill gärna ses snart. Kanske vi går på växhuset imorgon..

Postat av: Theres

vill också ha en systemkamera!!

Postat av: Emma Aludden

Men skojja inte att plaserna rök på en gång. Ca 450 plaser på två timmar. Det gäller att hålla koll på när dom släpper nya. Vad jag tror mig ha listat ut är att dom släpper på eftermiddagen vid 16-17-tiden för dagen efter. Då vet dom väl hur många doser som finns kvar och om det räcker till nästa dag. Pratade just med Sanna - syns i morgon!

Postat av: Theres

smart att fynda på blocket. ska kanske också spana där och önska mig av tomten. dock är jag så lost så jag har ingen aning om vad det är man ska kolla på och vad man behöver utöver själva kameran... kanske borde svänga förbi någon affär och fråga lite så man inte köper grisen i säcken! :P

Postat av: sanna

trist att ni är sjuka, krya på er snabbt så vi kan ses! :)

Postat av: Mia

Nu vill vi se bilder från nya kameran :)

Postat av: sanna

håller med mia, bilder :) och ny headerdesign! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback