tjolahopptjolahej

Idag har vi varit hemma.
William snorar som tusan, nyser & hostar lite. Stackars liten. Fast han verkar inte störas av det såå mkt. Sover ändå hyfsat men vaknar när han råkar dra in genom näsan :(
Men idag har vi jobbat på bra med näsfridan och koksalt så det börjar ge sig litegrann :)

Ihelgen ska jag ju vara på på hoppträning lördag-söndag. Ska bli kul, men jag lär ju vara helt slut haha.
Och sen är det "vila" på måndag och på tisdag tror jag att vi hade sitsträning med vanliga ridgruppen. Så det blir flera dagar träning/träningsvärk nu !
Efter ridningen kanske vi åker till Mia & Tilde och snorar med dom medans Mathias jobbar, vi får se hur läget är imorn :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen lägga mig på soffan och fredagsmysa själv, för M är och jobbar (ovanligt då) men kommer förhoppningsvis hem "i tid" :)

Puss & Kram och trevlig helg:)

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia

Nämen... Vilken fin sida :)



Ja hoppas lille W blir bättre snart...



Kram

Postat av: Linda

va kul att du anmälde dig till hoppträningen.

det är så otroligt kul!

Jag önskar att jag kunde vara med också...

Postat av: Linda

Kamira är en fin häst att rida, speciellt i hoppningen enligt mig. Men vi fick kämpa för att komma dit vi var då jag åkte i backen.

Vilket jag varit väldigt arg över och fortfarande är.

Vi hade så roligt då vi tränade & tävlade tillsammans.

Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kika gärna in och ställ en fråga i min frågestund som jag sedan kommer svara på i ett videoinlägg! :)♥

Postat av: Mia

Om jag ändå hade kunnat göra en header så hade jag gärna hjälpt dig :) Men om du förklarar hur du vill ha den så kan jag se till att du får den så... Om än inte jag gör den ;)

Postat av: Pia

Vad fin sidan blev!! Hoppas W kryar på sig. Verkar vara endel som är snoriga nu, bland annat Elmer :( Det är så hemskt å lyssna när de snorar och inte kunna göra så mycket för att underlätta....

Postat av: sanna

vad fin sidan blev :)!

och kul med hoppträningen, lycka till gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback