Torsdag

Igår var vi bara hemma och gjorde absolut inget spännande :) Rätt skönt med en hemmadag och bara slappa ! Fast fan vad pengar det gick haha. Jävla nätshopping :) William blev en MOLO lurvoverall rikare, fyndat på Tradera såklart :).
Hade nog aldrig köpt en för ordinaie pris, för såå fina tycker jag inte att dom är men helt mysiga ändå :) Och nu var Ws tunnare overall för liten , så han "behövde" ändå en ny :)
Sen fick han även en åkpåse från Elodie details, som en tidig julklapp från hans farmor & farfar . Den var på REA nu :)
 




Idag fick jag sovmorgon, eller ja, delvis iaf . William vaknade vid 05.30 och tyckte att det var morgon, så busade med honom en halvtimme på skötbordet och vi gick och la oss sen igen. Han vaknade sen vid 8 någongång, men Mathias var hemma då han började först 11, så han klev upp med W och jag snarkade vidare till 9 :D 

Jag & William gjorde oss iordning och drog iväg till stan där vi plockade upp Jenny på busstation och mötte upp Mia&Tilde sen. Åt lunch & fikade på SMAKA. Jag & Jenny drog sen vidare till DOffi/Smedjan/Shopping .Shoppade lite på apoteket och en kofta åt mig från Gina. Tog en snabbfika på Mat&Prat i väntan på¨att Jennys buss skulle åka, sen drog vi oss hem. Och här hemma har vi varit hela kvällen . Sett tv, lekt och busa. William somnade på mitt bröst, som han alltid sov när han ar yttepytteliten, sååå mysigt !

Nu sitter jag här, framför tv:n med pringles och julmust. Mathias är i arjeplog/arvidsjaur eller ngnstans och jobbar. han kommer hem inatt iaf :) Laddar för helgen nu när jag ska vara med på hoppträning hela helgen. jag kommer att ha träningsvärk from hell tror jag och nervös är jag oxå ! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wifie

Vi har också den åkpåsen (också köpt på rea, 25%), den är superbra! Och lurvisarna är ju så mysiga. Har aldrig heller köpt till ord. pris för tradera is the shit! :) Så kul att kunna köpa helt nya kläder med lappar till halva priset typ!



Onödigt tycker jag verkligen inte det är. Det är väl mer onödigt att bli sjuk och kanske dö isåfall! Jag hoppas att de flesta tar vaccinet så att vi utrotar detta virus, likt tuberkulosen! Och så får vi hålla tummarna att våra små klarar oss.. :(

Postat av: Linda

Fina grejer till William :)



Lille Leo som fick svinisen är 1,5 år. De bor i Rutvik och han går förskola där så ett tips är kanske att inte hänga med någon som har barn som går där ifall att han smittats eller smittat någon annan där. Har inte varit rädd för detta tidigare, men blir liksom mer och mer. Så det blir nog vaccin för oss. Dessutom verkar det ju som att de kanske kommer att börja vaccinera barn från 6 månader iaf eftersom de gjort det i Norge och det har gått bra. Vi får väl se. Annars så är det ju det som känns så knasigt att vi får vaccinera oss men Emmy lämnas liksom bara åt sitt öde.

Postat av: Pia

Håller absolut med om vaccinet. Jag ska absolut vaccinera mig så fort jag får, min sambo har redan fått göra det då han är riskgrupp... Ändå skönt då han vikarierar på skolor :) Vilka fina grejor till W! Alltid lika kul å fynda!

Postat av: sanna

åh vilka fynd till w, superfina!! :) på måndag borde vi vara redo att hänga, det enda som är kvar är fortfarande hostan, men om jag vilar ngn dag till borde ingenting smitta :) vi saknar er!

Postat av: sanna

men ååh, noo :( alla dessa snorbaciller går verkligen bara runt, runt. typiskt :(

Postat av: Jenny-Elliots Mamma

Den gröna lurvisen har Elliot också, är sååå fin:)!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback