4 månader

William är 4 månader idag & jag har varit mamma i 4 månader. Känns helt sjukt att för 4 månader sedan vid den här tiden hade jag en halvtimmegammal William på bröstet, lilla skrutten :) Dom här 4 månanderna har varit den absolut bästa tiden i mitt liv. Jag kunde inte vara lyckligare.

Jag älskar dig mer än någonting annat mitt hjärta ♥







--

Idag var vi då på 4 månaderskollen.

6250 g , 66 cm

Långeman :) Allt såg bra ut :)
Vi hade även matinfo. Fast vi har tjuv-börjat m smakisar. Han har fått gröt-smakisar i 5 dagar med en klick katrinplommonpure och det har varit en hit ! Idag fick han prova majspuré , den var en riktig hit !! :) Han gapar stort och det slinker ner fort som attan :)

Han har även vänt sig idag från rygg till mage,så nu snurrar han åt båda hållen . men jag stod men ryggen mot så jag missade :( Han blir dock förbannad när han försöker vända i princip hela tiden men lyckas som sagt inte hela tiden och rullar tillbaka, det är ingen hit !

--

Imorgon är planen att gå på babysången i Rutan kl 10.
11.30 kommer bland annat mina fl-mammor till oss och fikar. Kul, det var länge sen jag träffade dom !
Sen ska jag iväg till stallet & rida när Mathias kommer hem, så imorn är det fullspäckat schema , trevligt !

Nu ska jag mumsa i mig några nybakta muffins och fortsätta se Roast på Berns :)

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wifie

Grattis! :) Herregud vad tiden går undan. Vad roligt att han gillar mat så mycket! Det gjorde inte Alfon.. Det har tagit ända tills nu innan det går någorlunda.. Alltså han äter ju, men helst vill han amma! ;)

Postat av: Mia

Grattis igen (men nu i efterskott)! :)



Ha är så duktig med maten w, vad roligt o skönt! Och så söt han är i hoppgungan... :) Måste komma förbi o låta Tilde provhoppa :P

Postat av: sanna

gulle-w! och helt skönt att han tar maten så bra, c var ju inte riktigt lika pigg på det, men nu börjar det äntligen lossna lite :)



fatta frynden våra hoppgungor var, dom får vi behålla till nästa bebis ;)

Postat av: Theres

Grattis William! Riktig sötis :)

Postat av: Linda

Vilken sötnos du har!

Tiden går fort med de små!

Jag saknar min underbara guldklimp!!!



Jag blir nyfiken om vem som tipsade dig min blogg.

Jag vet dock att de flesta i vår ridgrupp brukar läsa den. Vilket jag tycker är roligt!!



Det som hände var optimal otur.

Men jag har en underbar familj och underbara vänner som ger mig styrka och viljan att kämpa.

Postat av: Linda

Det är kul att beröra andra människor.

men mitt syfte är att få sätta ord på mina känslor, få berätta om min dag, bra som dålig, få dela med mig av min upplevelse och vägen tillbaka efter en hemsk olycka.

Jag försöker att inte se tillbaka, jag ser inte för långt i framtiden heller, utan tar var dag som den kommer. Men samtidigt kämpar jag för framtiden.



Kul att du läser den tycker jag!

Riktigt kul!!

Postat av: Jenny-Elliots mamma

Så söt stora killen:)!

Postat av: sanna

:) filmerna är så äckliga! fast det är kul att bli lite rädd ändå, jag och jonas skrek som små flickor när vi kollade på dom ;)



vi hittade kylen och frysen på blocket, billiga, helstorlek och jättejättefina! toppen :)



Postat av: Ingela

Skönt att veta att man inte är ensam om att ha en grinis! Hade bara varit trevligt att veta vad det är som är problemet också. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback