friday

Fredag igen ! Veckorna går så fort alltså .

Idag gick jag och William och gnällde på varann hela förmiddagen, vi är less på att vara hemma. Så då åkte vi till Mia & Tilde och snorade ;) Vi fikade Pepparkaks-Ballerina & julmust, GOTT! Förstår ni att det är jul om typ 8 veckor va ? ! 
Barnen lekte. William var som en annan bebis där, han var nog oxå lite less hemmet. Skrattade och tjoade åt Tildes babygym och åt Tilde. Dom höll varan i händerna, stoppade händerna i varandras mun. William tyckte att det var skitkul och skrattade åt Tilde :D han skrattade till och med när Tilde omedvetet delade ut några kickar haha. Han blir härdad ! Sötnosarna !
Tilde blir 6 månader idag . Grattis Tilde!

Jag fick en "Tack-för-lånet-av-vagnen"-present av Tilde och Mia. Ni är så gulliga och hade verkligen inte behövt ! Fick iaf en jättefin "Världens bästa mamma"-mugg och 60% choklad (riven) på burk som det är meningen att göra varm mjölkchoklad av, men det går alldeles utmärkt att äta de med sked oxå haha :D

Sen var vi på kvantum och handlade lite smått och gott innan vi drog ocss hem till pappa som fixade tacos till middag. Sov middag, vaknade. Mathias var försvunnen, han är & jobbar. William sover. Så det är jag njuter av julmusten och ser Idol !

Imorn ska vi till stallet och se klubbtävlingar i hoppning , trevligt ! Och på eftermiddagen får vi besök av Jeanette,Marcus & Axel :)

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Theres

blev liiite fundersam över grisen men då förstår jag ;)



ja han kanske är liten i maten, men ändå med tanke på att han är ganska stor så tycker man att han borde behöva ganska mycket. när jag helammade honom åt han ju varannan timme på dagen :P men det är klart, han kryper ju inte ännu så han gör ju inte av med så mycket. får väl hoppas att hungern kommer när han börjar härja runt!

Postat av: Wifie

Vad våra karlar jobbar!! :O

Postat av: Linda

Meeen gud så gott med pepparkaksballerina och julmust. Längtar massor till jul. Vi har redan börjat planera när vi ska gå ut och äta julbord med min mamma och pappa och bröder. Vi firar jul med Daniels föräldrar i år så jag tänkte att vi ska ta oss iväg på lite julmys innan vi åker.

Postat av: Mia

Jo, vi behövde..! ;) Det är ju inte som att vagnen är det enda vi fått låna :P



Det var så trevligt att ni kom förbi... Man blir ju galen av att sitta inne pga det här snoret ;)

Postat av: sanna

vad händer imorgon? blir det växis? träffade aludden och hon var eventuellt på det :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback