Tick Tack

Nu är det vintertid som förmodligen märks i alla hem. vår lilla William somnade för natten 18.19. Det blir tidig morgon imorgon. Han brukar somna vid 19.30-20 (vilket klockan nu "egentligen" är ) och hoppades på att kunna hålla han vaken en stund till men det var i princip omöjligt. Han var så trött så hans ögon var helt röda och ögonlocken såg ut att väga 100 kg, lilla älsklingen. Så det är klart att han får sova, jag får helt enkelt kliva upp tidigare :)

Har bakat kärleksmums och sitter och mumsar i mig en (eller två ) :P Som att jag behöver mer fika haha , ööh not :) Men det är ju för gott ! Jag älskar fika , ska nog baka lite bullar oxå :)

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Vintertiden märktes här också. Emmy var sååå grinig att jag höll på att bli galen tills Daniel sa att klockan faktiskt egentligen är 19.30. Så hon fick äta och hoppa i säng :).



Men så gott det lät. Jag älskar också fika och att baka. Tyvärr har vi ju en minifrys så man kan aldrig frysa in nåt :(.

Postat av: Wifie

Vintertiden märks här genom att plutt vaknade före 6.. Tröööött mamma! Ändå somnade han halv 9 igår kväll.. Bara gilla läget! :D



Ute i byn ska vi bygga! Brändön alltså. :)

Postat av: Emma Aludden

Det är en liten kompaktkamera. Har redan en systemkamera men ville ha en liten och smidig som komplement. Den kostade 1400 kr på REA :)

Postat av: Emma

Jag heter solouniko på Tradera :) http://www.tradera.com/auktioner/solouniko där kan man se mina auktioner, nu har jag bara ute en tröja tror jag men det kommer nog mer såsmåningom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback